تغییر طرز فکر و طرز زندگی ، هیپنوتیزم

تغییر طرز فکر و طرز زندگی ، هیپنوتیزم
نام عمیق‌ترین حالت هیپنوتیزم، هسته است .وقتی شخصی به این سطح از مدیتیشن برسد ، می‌تواند بدن خود را درمان و جراحات ذهنی را نیز ترمیم کند .این مکانی است که مخترعان نابغه و هنرمندان خلاق متولد شده‌اند .هیپنوتیزم آن قسمت ازوجود انسان را فعال می‌کند که انسان را از سایر موجودات متمایز می‌سازد و به کارهایی که انجام می‌دهیم، معنی می‌بخشد .عمیق‌ترین حالت هیپنوتیزم که هسته نامیده می‌شود ، پشت و فراست انسان را تقویت می‌کند .بینش آگاهانه‌ای نسبت به گذشته برای انسان ایجاد می‌کند ، انسان را نسبت به آینده خردمند می‌سازد و راه حل‌هایی برای معضل هایی که به طور روزمره با آن مواجه هستیم ایجاد می‌کند .

فرهنگ لغت واژه هسته را در مفاهیم جانبی تعریف کرده است ، در زمین‌شناسی به معنی مرکز زمین است ، هسته زمین، مجموعه‌ای از مایه‌های مغناطیسی است که از آهن و نیکل تشکیل شدند و نیروی جاذبه باعث تسبیت حیات در روی زمین می‌شود .اگر این نیرو وجود نداشته باشد ، ما صرفاً اتم‌های محسوب می‌شویم که بی‌هدف در فضا شناور می‌شویم.تعریفی که از هسته در علم گیاه‌شناسی شده است ، آن را محل ذخیره بذر یا دانه می‌دانند که از آنجا زندگی جدیدی شکل می‌گیرد و همین تعریف برای انسان‌ها نیز شده است .
هست در هیپنوتیزم، محل دقیق تمرکز را مشخص می‌کند، می‌توان آن را به چشم طوفان تشبیه کرد ، گرچه تندبادهای قوی در اطراف آن می‌ورزند ، ولی در بخش مرکزی آن آرامش و امنیت وجود دارد .هسته در هیپنوتیزم صرفاً یک محل امن نیست ، بلکه محل آرامی است که ارتباط معنوی در آن روی می‌دهد .

در چنین حالتی از شور و نشاط و شادمانی ، بدن همچون وقتی که خواب باشد، وی حرکت است و هم‌زمان با آن، انرژی مغز برای عملکرد خلاق ، بهینه‌سازی می‌شود .

هشت، محلی برای پیدا کردن راه‌حل‌هایی برای مسائل است ، و انسان قدرتی به دست بیاورد که در زندگی بهترین انتخاب‌ها را بکند ، وقتی به این سطح از آگاهی می‌رسیم، پشت و فراست در همه افکار و حرکات ما نظارت می‌کند و وقتی در چنین محیطی سالم قرار می‌گیرید ، درون‌گرا می‌شوید و خود را در برابر داده‌های ورودی منفی محیط ، محافظت می‌کنید .

در هسته هیپنوتیزم، لایه‌های بیرونی ادراکی ، درک، تظاهر و برنامه‌ریزی در محیط زیست با سطح بالایی از هوش و فراست ارزیابی می‌شوند .هر چیزی که مبتنی بر توقعات و انتظارات مردم جمع‌آوری کردید .به روش جدیدی بررسی می‌شود .ممکن است که در حال حاضر نگرانی نداشته باشید. اما به ذات خود دست یابید، می‌توانید در عادت‌های خود تغییر چشمگیری دهید و واکنش‌های سیستم عصبی را نیز متحول و منقلب سازید.در چنین عمقی ، محشور و به ترشح اندورفین می‌کند . طبق مطالعات انجام شده ساختار شیمیایی اندورفین، شبیه به مورفین است و در این قسمت است که درد کمتر می‌شود و درمان تقویت می‌شود .
منبع :
tolooeno

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *