نوشته تازه تجسم خلاق
تنفس پرانیک
 
 تنفس پرانیک ، یا تنفس‌ کامل‌ ، تمامی‌ حجم‌ ریه‌ها را به کار می اندازد ، بنابراین‌ مقادیر پرانای‌ بیشتری‌ را دراختیار ما قرار می‌دهد تا برای‌ خود، برای‌ دیگران‌ و برای‌ مدی‌ تیشن‌ مورد استفاده‌ قرار دهیم‌ . مدی‌ تیشن‌ قلب‌ تنفس پرانیک ، یا تنفس‌ کامل‌ را بکار می‌گیرد تا پرانا را از چاکراهای‌ قلب‌ و دستان‌ به‌ بیرون‌ بتراود .

 

1- دستان‌ خود را در قسمت‌ پائین‌ شکم‌، درست‌ در زیر ناف‌ قرار دهید.
۲- هوا را همراه‌ با پرانا از طریق‌ بینی‌ فرو برید و به‌ سمت‌ پائین‌ شکم‌ بفرستید؛ دستان‌ شما بایستی‌ به‌ آرامی‌ به‌ طرف‌بالا حرکت‌ کند، زیرا دیافراگم‌ اندامهای‌ داخلی‌ را به‌ آرامی‌ به‌ سمت‌ پائین‌ و کمی‌ به‌ طرف‌ بیرون فشار می‌دهد.
۳- قسمت‌ پائین‌ شکم‌ شما اکنون‌ پر از هوا است‌؛ به فرو بردن‌ هوا ادامه‌ دهید، تا حرکتی‌ از پائین‌ به‌ بالا، تا قفسه‌ سینه‌ایجاد گردد.
۴- هرگاه‌ قفسه‌ سینه‌ پر از هوا شد، یکی‌ دو ثانیه‌ تأمل‌ کنید.
۵- هوا را به‌ آرامی‌ از قفسه‌ سینه‌ و از طریق‌ بینی‌ خارج‌ کنید.
۶- هرگاه‌ ریه‌های‌ شما خالی‌ شد چند ثانیه‌ تأمل‌ کنید و سپس‌ دوباره‌ دم‌ فروبری را انجام دهید.
۷- این‌ دور تنفسی را تکرار کنید. اینگونه‌ دم‌ و بازدم‌، یک‌ دور تنفس‌ را تشکیل‌ می‌دهد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره تنفس پرانیک ، یا تنفس‌ کامل‌ به مرکز تجسم خلاق ( ۸۸۳۰۲۵۲۳ ( مراجعه کنید.

 

www.aramgroup.ir

 

موضوعات مرتبط با این مطلب پیدا نشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

محصولات تجسم خلاق

کتاب راهنمایی کامل طب سنتی PDF

کتاب رهایی از کمر درد pdf

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد pdf

کتاب قدرت اعجاز انگیز اهرامpdf

کتاب رهایی از سردرد PDF