نوشته تازه تجسم خلاق
آخرین دیدگاه‌ها
موضوعات مرتبط

بدون پست مرتبط.

تنفس پرانیک
 
 تنفس پرانیک ، یا تنفس‌ کامل‌ ، تمامی‌ حجم‌ ریه‌ها را به کار می اندازد ، بنابراین‌ مقادیر پرانای‌ بیشتری‌ را دراختیار ما قرار می‌دهد تا برای‌ خود، برای‌ دیگران‌ و برای‌ مدی‌ تیشن‌ مورد استفاده‌ قرار دهیم‌ . مدی‌ تیشن‌ قلب‌ تنفس پرانیک ، یا تنفس‌ کامل‌ را بکار می‌گیرد تا پرانا را از چاکراهای‌ قلب‌ و دستان‌ به‌ بیرون‌ بتراود .

 

1- دستان‌ خود را در قسمت‌ پائین‌ شکم‌، درست‌ در زیر ناف‌ قرار دهید.
۲- هوا را همراه‌ با پرانا از طریق‌ بینی‌ فرو برید و به‌ سمت‌ پائین‌ شکم‌ بفرستید؛ دستان‌ شما بایستی‌ به‌ آرامی‌ به‌ طرف‌بالا حرکت‌ کند، زیرا دیافراگم‌ اندامهای‌ داخلی‌ را به‌ آرامی‌ به‌ سمت‌ پائین‌ و کمی‌ به‌ طرف‌ بیرون فشار می‌دهد.
۳- قسمت‌ پائین‌ شکم‌ شما اکنون‌ پر از هوا است‌؛ به فرو بردن‌ هوا ادامه‌ دهید، تا حرکتی‌ از پائین‌ به‌ بالا، تا قفسه‌ سینه‌ایجاد گردد.
۴- هرگاه‌ قفسه‌ سینه‌ پر از هوا شد، یکی‌ دو ثانیه‌ تأمل‌ کنید.
۵- هوا را به‌ آرامی‌ از قفسه‌ سینه‌ و از طریق‌ بینی‌ خارج‌ کنید.
۶- هرگاه‌ ریه‌های‌ شما خالی‌ شد چند ثانیه‌ تأمل‌ کنید و سپس‌ دوباره‌ دم‌ فروبری را انجام دهید.
۷- این‌ دور تنفسی را تکرار کنید. اینگونه‌ دم‌ و بازدم‌، یک‌ دور تنفس‌ را تشکیل‌ می‌دهد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره تنفس پرانیک ، یا تنفس‌ کامل‌ به مرکز تجسم خلاق ( ۸۸۳۰۲۵۲۳ ( مراجعه کنید.

 

www.aramgroup.ir

 

موضوعات مرتبط با این مطلب پیدا نشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>