روانشناسی وحشت زدگی و هیپنوتیزم

روانشناسی وحشت زدگی و هیپنوتیزم

بيش از 50 ميليون نفر در ايالات متحده از وحشتزدگي رنج مي‌برند و هر چه فشار زندگي بيشتر مي‌شود، اين رقم نيز بالاتر مي‌رود. حالت تهوع، عرق كردن، گيج شدن و درد سينه و تنگي نفس، همه علائمي هستند كه نسبت به هيپنوتيزم درماني واكنش نشان مي‌دهند. در افرادي كه به نوع حاد اين بيماري مبتلا هستند، ترس از مرگ، ديوانگي و جنون، از دست دادن كنترل بدن و تصادف كردن در هنگام رانندگي ديده مي‌شود.

 

تصويرسازي ذهنی برای روانشناسی وحشت زدگی و هیپنوتیزم

برای روانشناسی وحشت زدگی و هیپنوتیزم ، از روش سينماي ذهن استفاده كنيد. خود را در وضعيتي بحراني تصور كنيد. به جاي آن كه هراسناك شويد، خون سرد بمانيد و اعتماد به نفس خود را حفظ كنيد. بعد خود را به عنوان شخصي قدرتمندي در نظر بگيريد. از آنجايي كه اضطراب باعث تنگي نفس مي‌شود، عمدا" عميق و آهسته نفس بكشيد. بر عمل بازدم متمركز شويد. همانطور كه عمل بازدم را انجام مي‌دهيد، تصور كنيد كه نگراني هاي شما نيز همراه با آن از وجود تان خارج مي شوند.

تلقين برای روانشناسی وحشت زدگی و هیپنوتیزم

برای روانشناسی وحشت زدگی و هیپنوتیزم ، مرتب به خود بگوييد: ديگر زندگي خود را محدود نخواهم كرد. ديگر هراسناك نخواهم شد و جلوي پيشرفت خود را نخواهم گرفت. هميشه روشن فكر باقي خواهم ماند. وقتي منسجم عمل كنيد، راحت‌تر مي‌توانيد در زندگي پيشرفت كنيد.

منبع " کتاب راهنمای کامل هیپنوتیزم پیشرفته با ترجمه دکتر آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *