روش پول دار شدن

روش پول دار شدن

نیرویی در جهان وجود دارد که همیشه فرصت‌ها و موقعیت‌ها را به شخصیت‌های رو به پیشرفتی که در جهت اطاعت از قانون ثروتمند شدن گام بر می‌دارند ارائه می‌دهد. اگر شما در مسیر مشخص و قطعی گام بردارید خداوند نیز به شما کمک خواهد کرد. او ابتدا این کار را برای کمک به خود انجام می‌دهد.

هیچ چیزی در شرایط فعلی شما یا در موقعیت کاری یا تجاری شما وجود ندارد که بتواند شما را از جایگاه فعلی که در آن قرار دارید به پایین بکشد. اگر با کار کردن برای یک شرکت فولادسازی نمی‌توانید ثروتمند شوید اما با کار کردن بر روی یک مزرعه چند هکتاری که می‌توانید ثروتمند شوید.

 اگر شما به تدریج در مسیری مشخص و قطعی حرکت کنید، قطعا از " چنگال " آن شرکت فولادسازی رها خواهید شد و وارد مزرعه یا هر جای دیگری که دوست دارید خواهید شد و در آنجا مشغول به کار می‌شوید.

 

اگر چند هزار نفر از کارمندان آن شرکت فولاد سازی در مسیری مشخص و محکم در انجام کارهای خود گام بردارند و در آن جهت عمل کنند، شرکت فولادسازی به زودی در وضعیت و موقعیت بسیار دشواری قرار خواهد گرفت. در این صورت، یا باید برای کارکنانش فرصت‌ها و موقعیت‌های بهتری فراهم کند و یا از این کار دست بکشد.

شرکت‌ها یا بنگاه‌های تجاری می‌توانند افراد را در شرایط ناامید کننده‌ و اسفناکی قرار دهند و این وضعیت تا زمانی ادامه خواهد داشت که این افراد از قانون ثروتمند شدن آگاه نباشند یا آنقدر سست و تنبل باشند که نتوانند آن را به مرحله اجراء بگذارند.

به تدریج به این شیوه انجام کارها فکر کنید و در این راه قدم بردارید و با ایمان و هدفی راسخ که برای رسیدن به موفقیت انتخاب کرده‌اید مطمئن باشید که به سرعت در مسیری خواهید افتاد که موقعیت‌های بهتر و ایده‌‌آل تری برای بهبود بخشیدن شرایط فعلی شما بر سر راهتان سبز خواهد شد.

چنین موقعیت‌ها و فرصت‌هایی به سرعت به سراغ شما خواهند آمد زیرا نیروی برتر هستی (خداوند متعال) که در همه چیز از جمله شما اثر می‌کند آنها را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

منتظر موقعیت یا فرصتی نباشید که شما را به خواسته‌هایتان برساند. هنگامی که موقعیتی بهتر و ایده‌آل تر از آنچه که در آن قرار دارید به شما ارائه شد و شما احساس کردید که به سمت آن سوق پیدا کرده‌اید، آن موقعیت را از دست ندهید. این نخستین گام در راه کسب فرصت‌های بهتر و مناسبتر است.

در جهان هیچ چیزی بدتر از، از دست دادن موقعیت‌ها و فرصت‌ها برای شخصی که خواهان زندگی رو به جلو است وجود ندارد.

در قوانین جهان این یک چیز ذاتی و غریزی است که همه چیزها برای خدمت کردن به انسان و رساندن سود و منفعت به او خلق شده‌اند و اگر او به شیوه‌ای مشخص و قطعی فکر کند و عمل نماید قطعا باید ثروتمند شود.

بنابراین این کتاب ( چگونه ثروتمند شویم با ترجمه استاد آرام ) را در اختیار زنان و مردان حقوق بگیر بگذارید و اجازه دهید تا آنها به دقت این کتاب را بخوانند و با اطمینان خاطر وارد مسیر عملی شوند که این کتاب آنها را به انجام آن تشویق کرده‌ است. مطمئن باشید که راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های این کتاب همیشه موثر و مفید فایده خواهد بود. امتحان آن ضرری ندارد.

منبع " کتاب چگونه ثروتمند شویم ؟ با ترجمه استاد آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

 

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *