قانون جذب

قانون جذب
در سالهای اخیر سخنان بسیاری درباره قانون جذب و اینکه این قانون چیست و چگونه عمل میکند شنیده اید.
قانون جذب همان قدرت ذهن و چگونگی جذب نیازها و خواسته های ما از جهان هستی می باشد که با نیرو و انرژی نهفته در خود میتوانیم به آنها دستیابیم
البته بسیاری از وجود این نیروی عظیم نا آگاه، و یا نسبت به آن بی اهمیت هستند این قانون که اخیرا به نام راز از آن یاد می شود را می بایست ابتدا فهمید، درک کرد، تمرین و ممارست بسیار داشت تا به چگونگی تحقق آن و یا همان راز آن پی برد.

تفکری عمیق و قوی برای دستیابی به آنچه می خواهیم بخشی از این قانون و راز بزرگ زندگی ما انسانهاست که متاسفانه بسیاری حتی از فکر کردن به این نوع اندیشه بیزارند و فقط در همان منطقه امن عادتهای قبلی خود مانده و منتظر معجزه ای برای تغییر در روند زندگی خود هستند.
دوستان راز این قانون در این است که ما به بایدها و هستها بیاندیشیم یعنی از زندگی همان چیزی را بخواهیم که می خواهیم به عبارتی ساده تر شرایط را خودمان برای خود تعیین کنیم نه پدیده ای برآمده از شرایط باشیم. این امر محقق نخواهد شد مگر به خواست من و تو که آیا می خواهیم از ابزار قدرتمندی چون ذهن خود که ابتدایی ترین این ابزار قدرت اراده و اعتماد به نفس ما است استفاده نماییم یا خیر!؟
آیا تحمل و توان عبور از موانع احتمالی را که در مسیر رسیدن به اهداف بر سر راه ما قرار خواهد داشت را داریم؟
دوستان برای کشف این راز و تحقق قانون جذب در زندگی خود جهت دریافت آنچه از کائنات می خواهید :
فقط و فقط می بایست شرایط را مهیا سازید همین و بس
یعنی تصمیم، حرکت و ادامه دادن تا پایان با تمام احساس و عشق و علاقه و بدون خستگی ناشی از تداوم انجام کار حتی اگر سالها بطول انجامد.
البته انتخاب مسیر و هدف مورد نظر می بایست کور کور رانه نبوده و با توجه به همان شرایطی که مهیا نموده اید باشد.

شما نمی توانید وقتی به هیچ چیز فکر نمیکنید و یا هیچ کاری را انجام نمیدهید منتظر اتفاقی باشید.
منبع :zehnemanoto.

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *