کمک هیپنوتیزم به ناشنوایان

کمک هیپنوتیزم به ناشنوایان

به كارگيري حس لامسه در هيپنوتيزم براي ناشنوايان و كم شنوايان، بسيار مفيد است. آنها ابتدا نحوه ي هيپنوتيزم شدن يك شخص ناشنوا را تماشا مي‌كنند تا با روند آن آشنا شوند. بعد كارتي به آنها داده مي‌شود تا تلقين‌هايي كه بايد به آنها تلقين شود، روي آن بنويسند. نمودارهاي مصور هر مرحله را قبل از القا شرح مي‌دهند. روي آنچه كه روي كارت خود نوشته ايد، متمركز شويد.

بعد علامت ديگري نشان داده مي‌شود. هر دفعه كه هيپنوتيزم كننده، كتف او را لمس مي‌كند، او در سطح عميق تري فرو مي رود. حالت ديگر آن است كه وقتي هيپنوتيزم كننده، هر دو كتف او را لمس مي‌كند، او چشم هايش را باز مي‌كند تا افكارش در حالت خلسه خوانده شوند.


 

تصويرسازي ذهنی برای کمک هیپنوتیزم به ناشنوایان

برای کمک هیپنوتیزم به ناشنوایان ، به محض بسته شدن چشم هاي هيپنوتيزم شونده، آنها تصاويري را در ذهن پديد مي‌آورند. بعد متخصص هيپنوتيزم، كتف هاي او را لمس مي‌كند تا به سطح عميق‌تري فرو رود. وقتي هر دو كتف او را لمس كند، يعني اين كه بايد چشم هايش را باز كند.

 

تلقين برای کمک هیپنوتیزم به ناشنوایان

برای کمک هیپنوتیزم به ناشنوایان ، مرتب به خود بگوييد: آنها با چشم هاي باز به كارت ها يا نمودار خيره مي شوند و تلقين‌هايي براي بهبود كار و يا بهبود آثار بعد از هيپنوتيزم دريافت مي‌كنند.

منبع " کتاب راهنمای کامل هیپنوتیزم با ترجمه دکتر آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

3 دیدگاه

  1. سلام اقا دکتر آرام خسته نباشی
    من ناشنوا هستم
    چطور میتونی کمکم کنی ممنون میشم
    شماره

    1. درود بر شما. دوست عزیز دکتر آرام روانشناس هستند . نمی دونم دقیقا مناسب باشد یا خیر ولی می تونید از انرژی درمانی برای این منظور استفاده کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *