آفرینش ثروت و فراوانی : اندیشه هایتان را مثبت و پر عشق کنید

آفرینش ثروت و فراوانی : اندیشه هایتان را مثبت و پر عشق کنید
وی راه و روشهای رسیدن به ثروت و پول و قدرت و خواسته های مادی و معنوی امروز میخوام از قدرت فکر و اندیشه البته مثبتش براتون بگم .

فکرهای مثبت دارای یه قدرت بسیار بالا و خارق العاده تر از اندیشه های منفی دارند بطوریکه یک اندیشه مثبت الهی و قوی و از ته دل و با اراده میتونه صدها اندیشه منفی رو نابود کنه . باور کنید که شما مورد لطف و محبت و حمایت الهی از طرف همه دنیا و کائنات هستید همیشه و همه جا به شرطی که خودمون با کارهای بد و ناپسندانه امون مانع و سدی درست نکنیم از اینرو هر چه فکرامون الهی تر و مثبت تر باشند بهتر و بیشتر تجلی پیدا می کنند و هر چه بیشتر تجلی پیدا کنند قدرتتون برای بعد افزونتر میشه . و با واظح ساختن و واقعی به نظر آوردن اندیشه های مثبتتون نیز بر قابلیت آرینش آنها می افزائید .

اندیشیدن مداوم به خواسته اتون هم دارای یه قدرت و اقتدار عظمیه که اگر به قبل فکر کنید میبینید که اگر توی گذشتتون به خواسته ای رسیده اید احتمالا بارها و بارها به اون اندیشیده بودید تکرار مداوم تصویر چیزی رو که میخواهید ایجاد کنید در ذهن نیمه هشیارتان حک میکنه تا ذهن نیمه هشیارتون اونرو به واقعیت تبدیل کنه البته با قدرت الهی و معنوی وجودتون و کائنات که همه بی فرمان خدا کاری رو انجام نمیدهند پس اگر به خواسته ای هم رسیدین اون رو از سمت خودتون ندونید بلکه از خدا بدونین که همه چیز رو با عشق دست به دست هم داده تا فکر شما توی زندگیتون به واقعیت بدل بشه .
منبع :ghodratezehneman

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *