آموزش هیپنوتیزم

رسيدن به سطح هسته باعث كاهش چشمگير فشار روحي مي‌شود


اگر هيپنوتيزم را مرتب در سطح عميق آن اجرا كنيد، وجود شما از ضربه‌هاي روحي و عاطفي و جسماني كه در طول زندگي متحمل شده‌ايد، پاك خواهد شد. تنشي كه برطرف نشده باشد، تاثير ناخوشايندي بر بدن انسان دارد. تنش باعث مي‌شود كه اعصاب به يكديگر گره بخورند و بعد اين اعصاب گره خورده، مانعي را بر سر راه احساسات و جريان خون پديد مي‌آورند؛ به همين ترتيب، بدن ضربان منظم و طبيعي خود را نيز از دست مي‌دهد.
وقتي مي‌خواهيم فشار روحي را كم كنيم، همانند آن است كه مي‌خواهيم اسفنج فشرده‌اي را رها كنيم. ناگهان احساسات ما غليان مي‌كند و از محدوديت هاي گذشته فاصله مي‌گيرد.

 

وقتي اين احساسات در وجود شما آزاد شوند، زندگي شما به تجربه‌اي خلاق تبديل مي‌شود. اين نوع آگاهي باعث مي‌شود، هويت گم شده خود را به دست آوريم. اين نوع ادراك زيرآستانه‌اي باعث بيداري روح مي‌شود و مي‌تواند وجود از هم گسيخته انسان را دوباره تكميل كند.
الگوهاي فكري كه در سابق داشتيم، همواره در زمان حال نيز متجلي مي‌شوند؛ البته به شرط آن كه شما اجازه اين كار را به آنها بدهيد. اكثر مردم مي دانند كه اصول اخلاقي اوليه، ساختار هر فردي را تشكيل مي‌دهد. آنها زياد مطمئن نيستند كه آيا مي‌توان مردم را به اين شكل تغيير داد يا خير. تنها چيزي كه مورد نياز است، ميل براي تحقق آن است. فقط با تغيير طرز فكر مي‌توان كه تحولي ايجاد كرد.


                                                            طرز فكر + عمل = موفقيت

خوشگذراني بيش از حد، باعث كاهش طول عمر مي‌شود
اگر در هر چيزي اعتدال را رعايت كنيم، طول عمرمان بيشتر مي‌شود. تعداد اندكي از آمريكايي ها كمينه گرا هستند. 80 درصد آنها مقدار زيادي غذاي بي‌خاصيت مصرف مي‌كنند؛ در نتيجه در اين فرهنگ، انسان ها قرباني تبليغات عظيمي مي‌شوند كه آنها را تشويق به پرخوري، مصرف بيش از حد سيگار، الكل و فشار بر خود مي‌كند.

 نكته تاسف انگيز آن است كه عوام از چنين كنترلي بي‌خبر هستند. مسئله‌اي كه در مورد پرخوري، مصرف الكل و مواد مخدر وجود دارد آن است كه اكثر افرادي كه اعمال فوق را انجام مي‌دهند، آن را مسئله يا معضل نمي‌دانند. حق هم دارند؛ ولي به شرط آن كه هيپنوتيزم تمرين كنند و قدرت تمركز را در سطح هسته در وجود خود بيابند.

منبع " کتاب هیپنوتیزم پیشرفته با ترجمه دکتر آرام

با آرزوی موفقیت در زندگی برای شما


                                                                     www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *