آموزش هیپنوتیزم

شگرد تمرين و ممارست


تصوير سازي ذهني، هنر استفاده از تخيل براي ساخت تصاوير ذهني است كه بعدها مي‌توانند راهنمايي در موقعيت هاي واقعي زندگي محسوب شوند. وقتي تصوير ذهني شما بهبود يابد، باعث مي‌شود تمايل شما به موفقيت عملا" تحقق يابد. بهتر است ابتدا فكري را در نظر بگيريد و بعد آن را اجرا كنيد.
دركي كه ذهن شما از بهبود شرايط دارد، باعث مي‌شود كه حتي در حالتي كه انديشه‌اي را فقط در مخيله خود داريد، فرآيند يادگيري سريع‌تر صورت بگيرد. قوه تخيل شما مي‌تواند افكار مربوط به شكست و ناكامي زودرس و ترس از بي‌كفايتي را برطرف كند. مي‌توانيد تخيلات منفي را جايگزين تصورات موفقيت آميز نماييد. اگر روشي را كه در اين كتاب تشريح شده است، دقيقا" دنبال كنيد، مهار كردن نيروي خلاق ذهن و اجراي آن براي دستيابي به خوشبختي نمي‌تواند دشوار باشد.

 

 

به حقايق موجود در روياها پي ببريد


انسان همواره در طول تاريخ، مدي‏تيشن را همراه با قوه تخيل خود انجام مي‌داده است.
 تفاوت بين سرگرمي هاي دوران باستان و روش هايي كه در اين كتاب تشريح شده‌اند، همان تفاوت بين مدي‏تيشن ساده است كه جسم و ذهن انسان را با روح هماهنگ مي‌كند.
در حال حاضر به مورد دوم مي‌پردازيم؛ زيرا تا زماني كه بدن سالم نباشد، نمي‌تواند روح سالمي داشته باشد. به جاي آن كه سعي كنيم با گسلش ذهني از مسئوليت فرار كنيم، در مسير ديگري سير مي‌كنيم و با نيروي حيات مواجه مي‌شويم. مدي‏تيشن خلاقي كه در سطح هسته انجام شود، باعث آموزش ذهن و جسم مي‌شود تا با نيرويي جهان شمول كار كند.
اگر عمدا" به خيالپردازي ها و خاطره‌هاي گذشته بينديشيم، مي‌توانيم پاسخ هاي عميقي براي مشكل ها و معضل ها بيابيم. هيپنوتيزم عميق، قدرت انتخاب موضوع مهم را به شما مي‌دهد و بعد مي‌توانيد به تصاويري درباره آن موضوع بينديشيد. بعد از ذهن ناخودآگاه خود خواهيد پرسيد: اهميت اين خيالپردازي چيست؟
به گفته تلمود: روياي درك نشده، همچون نامه ناگشوده است. اگر بخواهيد، مي‌توانيد اين موانع ذهني را پشت سر بگذاريد و به دنيايي قدم بگذاريد كه مملو از چشم اندازهاي مفيد نامحدود است. سپس برخي از اين نامه‌هاي ناگشوده را براي خود باز مي‌كنيد.

براي ايجاد هماهنگي بين جسم و ذهن، ابتدا بايد تصاوير بد را از گوشه و كنار ذهن خود جمع و جور كنيد. بعد آنها را كنار بگذاريد و تصاوير بهتري را جايگزين آنها كنيد. مي‌توانيد نكات ارزشمندي از گنجينه ذهن خود جدا كنيد و بعد از هر مرحله، ذهن خود را غني سازيد.


منبع " کتاب هیپنوتیزم پیشرفته با ترجمه دکتر آرام "

با آرزوی موفقیت در زندگی برای شما


www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *