آینه پاکوا و دفع انرژی های منفی – مناسب ترین محل نصب

آینه پاکوا و دفع انرژی های منفی – مناسب ترین محل نصب
شار كه به انرژی منفی یا تیر زهر آگین نیز معروف است اكثرا توسط خطوط مستقیم یا زوایای تندی كه به سمت شما نشانه رفته اند تولید میشود.

یك مثال بارز خیابانی است كه مستقیما به سمت ورودی اصلی یك ساختمان منتهی میشود ، چنین شرایطی موجب ایجاد شاری میشود كه به كیفیت زندگی ساكنان ساختمان آسیب میرساند.
شرایط رایج دیگری كه باعث ایجاد شار میشود نبش ساختمانی در همسایگی شماست كه با زاویه 45 درجه به سمت آپارتمان شما نشانه رفته است ، نبش این خیابان در چنین حالتی برای هرچه كه در مسیر آن قرار دارد تیری زهرآگین محسوب میشود.
در صورت دیده شدن شار نیز راه حل هایی برای جلوگیری از تاثیر منفی آن وجود دارد و یك راه حل ساده كشیدن پرده های پنجره رو به شار است و راه حل دیگر گذاشتن یك لوح پاكوای آیینه دار در مقابل تهدید شار برای انعكاس و برگرداندن آن به منشاء اولیه است
آینه پاکوا
آینه ها كه در فنگ شویی نقش مهمی دارند معمولا یین یا منفعل به شمار میروند اما آینه نصب شده در وسط لوح پاكوا یانگ و فعال محسوب میشود و دلیل این استثناء احاطه این آینه توسط هشت سه خطه مربوط به یی چینگ است كه به آن قدرت و نیرو میدهند.
آینه پاكوا اغلب در مركز یک قطعه چوب كه به شكل هشت ضلعی است نصب میشود ، هشت ضلعی از دیرباز در چین شكلی خوش یمن تلقی میشده است.
آینه های پاكوا معمولا كوچك ساخته میشوند زیرا اعتقاد بر این است كه اندازه كوچك آنها باعث تمركز نیروی آنها میشود و مهمترین دلیل اینکه كوچكی اندازه از دیده شدن آنها توسط كسانی كه شار می رستند جلوگیری میكند.
مناسب ترین محل نصب برای آیینه پاكوا دیوارهای خارجی ساختمان است ، هرچند در صورت تمایل میتوان در داخل منزل نیز از ان استفاده كرد.
گفته میشود آویختن آنها در بالای پنجره یا دری كه مورد تهدید شار است بسیار موثر است ، مانند دری که روبروی پله ها باز میشود.
هرگز دو آینه پاکوا را روبروی هم نصب نکنید زیرا انرژی منفی یا همان شار را منعکس میکند ، از آینه پاکوا به تنهایی استفاده کنید و اگر همسایه تان مانند شما اینه پاکوایی بر در ورودی خانه اش قرار داده است از مقابل هم قرار دادن دو اینه خودداری کنید.
» آینه پاکوا را به در یا داخل آن بیاویزید و مطمئن شوید که آن را درست آویزان کرده اید یعنی دقت کنید که سه خط صاف و مستقیم در بالا قرار داشته باشند.
منبع :mahfeladabi

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *