اثرات شگفت انگیز آبمیوه درمانی

اثرات شگفت انگیز آبمیوه درمانی

اثرات شگفت انگیز آبمیوه‌ها در درمان بیماری‌ها به حقایق زیر نسبت داده می‌شود :

١- آبمیوه درمانی با آبمیوه‌هایی که از گیاهان و میوه‌های تازه گرفته شده‌اند کاملاً غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، عناصر کم نیاز، آنزیم‌ها و قندهای طبیعی هستند. آبمیوه درمانی با آبمیوه‌ها اثر شگفت انگیزی در عادی کردن تمامی عملکردهای بدن دارد. آن‌ها عناصر مورد نیاز را برای فعالیت‌های درمانی خود بدن و احیای سلول‌ها و در نتیجه، سرعت بخشیدن به فرایند بهبود از بیماری‌ را فراهم می‌کنند.

٢- آبمیوه درمانی با آبمیوه‌هایی که از گیاهان و میوه‌های تازه گرفته شده‌اند به هضم در بدن نیاز ندارند و تقریباً تمامی مواد مغذی حیاتی‌ آبمیوه ها مستقیماً در جریان خون جذب می‌شوند و در آبمیوه درمانی تاثیر زیادی دارند .

٣- آبمیوه درمانی با آبمیوه‌ها کاملاً غنی از عناصر قلیایی هستند. این ویژگی آبمیوه ها در بحث آبمیوه درمانی در عادی کردن تعادل اسید- قلیایی در خون و بافت‌ها بسیار مفید است، زیرا در بسیاری از بیماری‌ها ترش کردگی بیش از حد معده وجود دارد.

٤- مبحث دیگر آبمیوه درمانی این است که مقادیر زیاد مواد معدنی موجود در آبمیوه‌ها که به آسانی جذب می‌شوند، به ویژه کلسیم، پتاسیم و سیلیسیم به احیای تعادل معدنی و بیوشیمیایی در بافت‌ها و سلول‌ها کمک کرده و در نتیجه، از پیری زودرس سلول‌ها و بروز بیماری جلوگیری می‌کند .

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *