اثرات خود هيپنوتيزم

اثرات خود هيپنوتيزم
 
با کمک خود هيپنوتيزم هر روز تندرستي و آمادگي جسماني شما بيشتر مي‌شود . هشيارتر ، بيدارتر و پرانرژي‌تر خواهيد شد . ديگر خيلي زود خسته و دلسرد نمي‌شويد .
هر روز که مي‌گذرد، اعصاب شما قوي‌تر و باثبات‌تر مي‌شود .
با خود هيپنوتيزم آن چنان به کارهاي خود و رويدادهاي جاري علاقمند مي‌شويد که ديگر زياد به خود و احساس‌هاي خود مشغول نمي‌شويد .
 

 
 
با انجام روش خود هيپنوتيزم هر روز ذهن شما آرام‌تر، شفاف‌تر و خونسردتر مي‌شود . ديگر زود نگران، بي‌قرار، بيمناك و مضطرب نمي‌شويد .
با خود هيپنوتيزم مي‌توانيد واضح‌تر فکر کنيد، آسان‌تر تمرکز کنيد . حافظه شما بهتر خواهد شد و به ماهيت اصلي برخي امور پي خواهيد برد . نيازي نيست هيچ چيز را عجيب يا بزرگ‌تر از آن چه هست بررسي کنيد.
به کمک خود هيپنوتيزم  ، هر روز از لحاظ احساسي و عاطفي آرام‌تر خواهيد شد و آرامش شما زود بر هم نخواهد خورد. هر روز حس مي‌کنيد امنيت و بهزيستي محيط زندگي شما بهبود مي‌يابد. از نظر ذهني و جسمي کاملاً آرام خواهيد شد.
با انجام خود هيپنوتيزم ، هر روز که آرامش شما بيشتر مي‌شود و اعتماد به نفس‌تان نيز افزايش مي‌يابد . به کمک خود هيپنوتيزم ، به خود و توانايي‌هاي خود بهتر اعتماد مي‌کنيد و مي‌توانيد بدون ترس از ناکامي، پيامدهاي بد، اضطراب، و ناراحتي امور روزمره و ساير شايستگي‌هاي خود را انجام و توسعه دهيد .
با خود هيپنوتيزم  مي‌توانيد مستقل شويد و روي پاي خود بايستيد و با هر تلاش، موقعيت خود را حفظ کنيد.
هر روز از هر لحاظ بهتر مي‌شويد و تلقين‌ها و افکار منفي ديگر نمي‌توانند در هيچ سطحي بر ذهن شما اثر بگذارند. وقتي چنين شرايطي براي شما پديد آيد، شادتر، خوشبخت‌تر و خوش‌بين‌تر خواهيد بود و زود دلسرد و آزرده‌خاطر نمي‌شويد.
 

جهت دريافت اطلاعات بيشتر به مركز تجسم خلاق ( 88302523 ( مراجعه كنيد.

 

www.aramgroup.ir

 

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *