افزايش سوخت و ساز بدن به کمک هیپنووتیزم

افزايش سوخت و ساز بدن به کمک هیپنووتیزم

در مركز مغز شما قسمتي وجود دارد كه زيست‌شيمي بدن شما را كنترل مي‌كند. اين قسمت، داخل هيپوتالاموس است كه اشتها و ميزان ذخيره ي غذا را به شكل انباشتي از چربي در كنترل خود دارد. اجراي هيپنوتيزم متوسط يا عميق باعث مي‌شود، ضمير ناخودآگاه شما با وارد كردن اكسيژن بيشتر، از طريق تنفس، چربي اضافه را بسوزاند و مقدار كالري را كاهش دهد.

 

تصويرسازي ذهنی برای افزايش سوخت و ساز بدن به کمک هیپنووتیزم

برای افزايش سوخت و ساز بدن به کمک هیپنووتیزم ، ابتدا خود را در موقعيت آرامي قرار دهيد. دست را روي شكم بگذاريد و همينطور كه نفس مي‌كشيد، احساس سيري مي‌كنيد. براي ديدن نتايج سوخت و ساز بيشتر، از روش آينه‌اي استفاده كنيد. بعد شاهد بهبود تغييرات بدنتان خواهيد بود. سپس سرشار از انرژي خواهيد شد. ساختار شيميايي بدن شما تغيير كرده است و سوخت و ساز با حداكثر سرعت در بدن شما ادامه دارد.

تلقين برای افزايش سوخت و ساز بدن به کمک هیپنووتیزم

برای افزايش سوخت و ساز بدن به کمک هیپنووتیزم ، سوخت و ساز بدن من سريع و پر انرژي انجام مي‌شود. هر دفعه كه وارد اين بعد از ذهن خود مي‌شوم، سوخت و ساز دربدنم افزايش مي‌يابد و حداكثر انرژي را با حداقل كالري در اختيار من قرار مي‌دهد. ياخته‌هاي چربي در بدن من به شور و نشاط تبديل مي‌شوند و اشتياق من بيشتر مي‌شود.

منبع " کتاب راهنمای کامل هیپنوتیزم پیشرفته با ترجمه دکتر آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *