افسردگي و كنداليني

افسردگي و كنداليني
هر كسي كه تطهير كنداليني را تجربه كرده باشد، با افسردگي آشنا خواهد بود، زيرا انرژي‌ها در واقع در عمق بدن به صورت راكد و فشرده قرار گرفته‌اند و منتظر تهذيب از سوي ما هستند. افسردگي به معني اين است كه چيزي “از عمق” حفاري شده و بيرون آمده است تا شما آن را ببينيد. جداً از افسردگي رواني يا شيميايي، خود افسردگي معمولي در نتيجة يك فرآيند انرژي است كه براي تمام افراد در مرحله‌اي از زندگي پيش مي آيد. افسردگي در آمريكا بد معرفي شده است. ما بايد فوايد مثبت آن را ببينيم: عمق جديدي از شناخت، توجه و عطوفت؛ ژرف‌نگري و توانمندي‌هاي عظيم و خلاق.
از افسردگي‌هاي خود لذت ببريد. به اين فرآيند اساساً به عنوان يك فرآيند خلاق نگاه كنيد، در انرژي‌ها فرو رويد، آنها را تشديد كنيد و سپس به آنها گوش فرا دهيد. اجازه دهيد ذهنتان به گردش افتد. شما ممكن است قسمت‌هايي از كودكي يا زندگي گذشته يا حوادث اخير يا آينده را به ياد آوريد. افسردگي ممكن است يك راه جديد درك پديده‌ها يا نگرش‌هاي جديد فلسفي پيش رويتان باز كند. شما ممكن است به تغيير در حالت موي خود احساس نياز كنيد. ممكن است از يك رژيم‌غذايي جديد استفاده كنيد، يك پروژة ابتكاري جديد را آغاز كنيد؛ شما هرگز به طور كامل نمي‌دانيد چه چيز از اعماق‌ ضمير ناخودآگاهتان بروز خواهد كرد. افسردگي را يك سفر پرماجرا به بعد عميق‌تر زندگي به شمار آوريد. ضمير ناخودآگاه عملاً دوست ندارد به وسيلة ضمير خودآگاه فراخوانده شود؛ ضمير ناخودآگاه در واقع فهرست خودآگاهي ما و تركيبي از خودآگاهي جسماني و عاطفي است. اولين خودآگاهي است كه در يك نوزاد شكل مي‌گيرد. اولين خودآگاهي است كه در ما به عنوان انسان شكل مي‌گيرد. بخشي از فرآيند كنداليني تبديل اين فهرست خودآگاهي به بخشي از زندگي ما به عنوان ضمير خودآگاه رواني و روحاني است. با انجام اين كار، انرژي و اطلاعات آن ديگر پنهان يا در “فرودست” ديگر سطوح آگاهي ما نيستند.
اكثر افراد فكر به خودكشي يا آرزوي مرگ را در طول دورة تطهير تجربه مي‌كنند. انديشيدن در مورد پايان دادن به زندگي بخشي طبيعي از اين فرآيند است و بايد چنين هم درك شود. بسياري از راه‌هاي قديمي درحال مرگ هستند و راه را براي زندگي جديد باز مي‌كنند. روبرو شدن با آرزوي مرگ همراه با شناخت، مي‌تواند آغاز يك حيات نوين باشد. بدن همان است، اما روح جديد است و يك نگرش جديد به وجود مي آورد است. اين فرآيند نمايانگر رهايي از راه‌هاي قديم و كشف راه‌هاي جديد است.
منبع :http://hipnoir.blogfa.com/

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

یک دیدگاه

  1. شگفت انگيزه!حرفاي شما رو ميگم.چون من از پنج سال پيش تا به آلان تمام حالت هاي روحي كه شما گفتيد رو تجربه كردم.افسردگي-تمايل به خودكشي-سه بار تجربه باز شدن آني چشم سوم و مشاهده ارواحو در مقاطعي سلب شدن قدرت تفكر .البته اگر از من بپرسيد ميگم گريه هاي شبانه و ياري خواستن ممتد من از خدا باعث شد كه بهم كمك كنه و قدرت عظيم روحي من آزاد بشه.فقط بايد خدا بخواد تا اين اتفاق بيفته…فقط خدا.من حتي قبل از خوندن اين مطالب نميدونستم كه اسم اين اتفاق رو چي ميشه گذاشت.البته بگم من تمايل به خودكشي داشتم ولي هيچ وقت اقدام نكردم چون از اعماق وجود معتقد بودم كه خدا به من كمك خواهد كرد.ديشب خواب ديدم كه نرمي گوشم سوراخ شده و مدام حشرات مختلف از توش ميان بيرون.مثل مورچه و در انتها يك مار خاكستري كوچك با خال هاي سياه رو از توي گوشم كشيدم بيرون.نيشش به دستم خورد ولي آسيبي بهم نزد.تو خواب بعد از بيرون اومدن مار احساس سبكي عجيبي پيدا كردم.من براي ديدن تعبير خواب به سايت شما اومدم ولي با خوندن اين مطلب متوجه شدم كه اين مار همون ماريه كه شما ازش صحبت كرده ايد و اون مورچه ها و حشرات همون آلودگي هاي چاكراه هاي من بوده اند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *