اهدا و دریافت در قانون جذب

اهدا کن، دریافت کن

به یاد داری که قانون جذب بیان می‌کرد هر آنچه بدهی، همان را می‌گیری؟ اگر فکر کنی که قانون جذب همچون آیینه، انعکاس، صدا، بومرنگ یا دستگاه فتوکپی است، به تو کمک می‌کند که درباره‌ی هر آنچه تجسم و احساس می‌کنی، شفاف‌تر باشی. قانون جذب همچون آیینه‌ای است که هر آنچه در مقابلش باشد، منعکس می‌کند.

قانون جذب همچون انعکاس صدایی است که هر صدایی بیرون بدهی، همان صدا به سوی تو بازمی‌گردد.

قانون جذب همچون بومرنگی است که وقتی آن را پرتاب می‌کنی، دوباره به سوی خودت بازمی‌گردد. قانون جذب همچون دستگاه فتوکپی است که هر آنچه را به آن بدهی، عین همان را به تو تحویل می‌دهد.

 

 

چند سال پیش برای کارم به پاریس رفته بودم، در خیابان قدم می‌زدم که زنی از کنارم رد شد و زیباترین دامنی را که در زندگی‌ام دیده بودم و طرحِ پاریسی ظریفی داشت، پوشیده بود. واکنش من عشق بود: «چه دامن قشنگی!»

چند هفته بعد، با شادی در ملبورن استرالیا به سمت محل کارم رانندگی می‌کردم که مجبور به توقف شدم، چون راننده‌ی دیگری می‌خواست به خلاف سر چهارراهی دور بزند. همان‌طور که به اجبار ایستاده بودم، چشمم به ویترین مغازه‌ای افتاد. دقیقاً همان دامنی را مشاهده کردم که آن خانم در پاریس پوشیده بود. به فروشگاه زنگ زدم، به من گفتند كه فقط یک دامن با این طرح از اروپا برايشان رسیده است که همان دامن داخل ویترین بود. البته که دامن اندازه‌ی من بود. وقتی به فروشگاه رفتم تا آن دامن را بخرم، قیمتش نصف شده بود. مغازه‌دار به من گفت كه آن‌ها این دامن را سفارش نداده بودند و برحسب اتفاق همراه بقیه‌ی سفارش‌ها آمده بود.

تنها کاری که انجام داده بودم که باعث شد چنین دامنی نصیب من شود، عشق بود، آن هم از پاریس تا خیابانی دورافتاده در استرالیا. از طریق شرایط و رویدادها، دامنی مشابه نصیب من شده بود. این است قدرت مغناطیسی عشق! این است عملکرد قانون جذب عشق!

 

منبع " کتاب قدرت با ترجمه استاد آرام "

انتشارات موسسه تجسم خلاق

www.aram24.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در قانون جذب

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *