اگر فردی از یک بیماری رنج می برد – آب درمانی

اگر فردی از یک بیماری رنج می برد – آب درمانی
به طور مشابه، اگر فردی از یک بیماری رنج می برد که علایم بیماری او مشابه با مسمومیت با سولفور است، با مصرف داروی هومیوپاتیک سولفور به طور موثر درمان می شود. این همان اصولی است که هومیوپاتی بر آن استوار است و بر این عبارت دلالت دارد که مشابه، مشابه را درمان می کند.

داروهای هومیوپاتیک به نحوی تهیه می شوند که هر چه شدت لرزش و ارتعاشی که در آن ها وجود دارد، بیشتر می شودف قدرت آن ها افزایش می یابد. قدرت هر داروی هوموپاتیک را با یک شماره که توانمندی آن نامیده می شود، مشخص می کنند. توانمندی یک دارو به عنوان مثال با اعداد 30، 200، 1000 و یا سایر اعداد نشان داده می شود. ولی اگر به روند تولید دارو دقت کنید، متوجه می شوید که توانمندی بالاتر به منزله کاهش غلظت ماده موثر در دارو و افزایش ارتعاش و لرزش آن است!
به عنوان مثال اگر یک قسمت از دارو در هزار قسمت الکل حل کنند و آن را برای یک مدت زمان خاص با فرکانس از پیش تعیین شده بلرزانند، ماده حاصل به توانمندی خاصی دست خواهد یافت. اگر یک قسمت از این ماده را جدا نموده و دوباره با هزار قسمت الکل مخلوط کنند و بلرزانند، داروی حاصل شده، صدبار قدرتمند تر از داروی اول خواهد بود.
از این رو افزایش رقت و دستیابی به ارتعاشو لرزش بیشتر موجب افزایش توانمندی دارو می شود و اگر چه غلظت مواد شیمیایی موجود در دارو روبه کاهش می گذارد، به طوری که در پایان نمی توان حتی مقدار اندکی از مواد موثر را در دارو یافت؛ ولی حافظه و خاطره وجود مواد شیمیایی یا همان مواد موثر در دارو باقی مانده است.
هومیوپاتی به عنوان سیستم سالم و بی خطر در سلامتی که در تمام دنیا برای مردم روز به روز شناخته شده تر می شود، اثبات می کند که مفهوم لرزش و ارتعاش به نیروی زندگی و حیات بسیار وابسته و مرتبط است.
با استفاده از همین اصول در می یابیم که اگر آب لوله کشی شهر با یک ماده شیمیایی آلوده شود، حتی اگر نتوان آن را مشخص نمود، می تواند در داخل بدن اثرات مشابه با مصرف آن ماده شیمیایی را ایجاد نماید.
همان طور که بیشتر بین شد، فیلترهای در هندوستان نمی توانند مواد شیمیایی حل شده در آب را از آن جدا کنند. حتی اگر می توانستند این مواد را طی فرآیندی مانند تراوش معکوس از آب جدا کنند، حافظه و خاطره وجود آن ها از مولکول های آب پاک نمی شود. نتیجه این است که اگر چه آب، خالص به نظر می رسد ولی هنوز برای سلامتی شما مضر است.
منبع : آ.ر.هری

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *