بیولوژی انرژی درمانی

بیولوژی انرژیی درمانی
یاخته های اندام ها هر کدام دارای یک میدان انرژی الکترو مغناطیسی با بسامد (فرکانس) ویژه خود است که کارکرد یاخته بر پایه آن بسامد بر نامه ریزی شده است. اطلاعات انرژیکی که در آن یاخته بصورت میزان و بسامد موج الکترو مغناطیسی ذخیره شده، وظیفه آن یاخته را تعریف می کند. یاخته ها و در نتیجه بافت ها در تعادلی انرژیکی در پیوند با هم قرار دارند و برای اینکه بتوانند وظایف خود را در سامانه ایمنی بدن انجام دهند، این تعادل باید همیشه برقرار باشد. جریانی که یاخته را بهم پیوند می ده وبه آنها آب ، اکسیژن و پروتئین می رساند و پروتئین های مرده را با خود می برد، سیستم آبگون لنف LYMPH خوانده می شود که مانند یک شبکه رودخانه ای در سراسر بدن گسترده است.

بیماری هنگامی رخ می دهد که بدلیل عدم تعادل میدان های انرژی یاخته و بافتها ، آن یاخته یا بافت توان دفع پروتئین هایمرده را از دست می دهد؛ یا اینکه سطح اکسیژن به حدی بالا می رود که به رادیکال های آزاد آسیب می رساند. پرو تئین های مرده هم خود میدان الکترومغناطیسی دارند که بوسیله آن پروتئیین های زنده در حال کار و بنابراین آب را به خود جذب می کنند. نیروی ربایش الکتریکی آنها آب را نگه می دارد. گرد آوری آب باعث تورم می شود و تورم ایجاد انسداد بیشتر می کند. این چرخه مانند یک دوره باطل پیاپی انجام می گیرد تا اینکه بیماری ویژه آن بخش از بد نمایان می گردد. بسیار از عوامل بیماری زا نمی توانند در یک محیط اکسیژنی زنده بمانند؛ بنابراین، هر گاه راه رسیدن به یاخته بسته می شود عوامل بیماری زایی که در آن جا لانه کرده اند به فعالیت می پردازند. از سوی دیگر سطح اکسیژن در مسیر بسته قرار می گیرد و بالا می رود و به رادیکالهای آزاد آسیب می رساند و در نتیجه سامانه ایمنی بدن آسیب میبیند

با وارد کردن انرژی به محل اسیب دیده یا به شبکه پخش انرژی بدن یک میدان امواج فوتونی درپیرامون یاخته ای که از تعادل خارج شده ایجاد می شود و به یاخته اجازه میدهد که شارژ الکترو مغناطیسی خود را اصلاح کند و به تعادل برساند تا بتواند وظیفه برنامه ریخته شده خود را انجام دهد . وقتی انرژی الکترو مغناطیسی یاخته اصلاح شد ،میدان یاخته از بی ثباتی و عدم تعادل خارج می شود ،پروتئین های مرده ازانباشت خود جدا می شوند،سازه های تصادفی و اب جمع شده ازاد می شوند وابگونی جریان lymph بازمی گردد ، که بوسیله آن پروتئن های مرده به ارگان ها و گیرنده هایی در بدن که مسئول دفع آنها هستند رسانده می شوند. یاخته های تندرست آب را به خود جذب نمیکنند چون در تعادل هستند ، و چون در تعادل قرار می گیرند دیگر انرژی کوانتومی فوتون افزون بر نیاز خود را دریافت نمیکنند . یکی از ویژگی های یاخته های اندام اینست که هر کدام شارژ و بسامد ویژه ای که برای انجام وظیفه اش ضروری است را دارد، و وقتی انرژی دهنده جریان انژی را وارد میکند ، یاخته از آن جریان فقط آن نشانگر انرژی را دریافت میکند که همساز با بسامد ویژه ی خودش باشد ، و بقیه را پس میزند. یاخته ها بسیار گزینشی عمل می کنند و فقط موج انرژی با بسامد و لرزشی را می پذیرند که بتواند میدان انرژی یا الکترو مغناطیسی آنها را به تعادل برساند . از آنجا که اسیژن در سطح انرژی کوانتومی از راه میدان الکترومغناطیسی به یاخته رسانده میشود و نه از راه بدن در سطح ماده ،هیچ گونه عوارضی در انرژی درمانی وجود نمی اید .در درمان با روش هومیوپاتی نیز از نشانگرهای انرژی ماده ،ویژگی یا شعور ماده ، استفاده می شود نه خود ماده ، زیرا با رقیق سازی زیاد و مکرر دارو های هو میو پاتی چیزی از ماده ان دارو باقی نمی ماند وهمانچه باقی میماند اطلاعات انرژیکی وگوهر ان داروست که باعث درمان می شود. در روش هومیوپاتی انرژی از راه دارو به بدن وارد می شودولی در روش ریکی درمانی می توان انرژی را مستقیما به یاخته ها یا بافت های بیمار که نیاز به انرژی دارند تاباند. هر دو روش درمان از دید دانش تجربی پذیرفته شده و در گستره ی پزشکی کل نگر هستند. در این روش ها، زیست نیروی موجود در یاخته ها ، بافت ها یا اندام های بدن تحریک و بسیج می شوند که خود به ترمیم و بازسازی خود بپردازند و تندرست شوند. سامانه خود درمانی و خودسازی بدن اینگونه عمل می کند که وقتی یاخته ای دچار افت انرژی یا بهم خوردن تعادل در پیوند با یاخته های پیرامونی می شود، یاخته های سالم با القای انرژی از خود به یاخته های ناتوان شده افت انرژی آنها را جبران می کنند و تعادل و توان بازسازی را به آنها باز می گردانند. به این ترتیب است که نشانه های بیماری بروز نمی کند ویا اگر بروز کرده ، پس از مدتی خودبخود ناپدید می شود. بروز نشانه خبر از وجود نارسایی ناهماهنگی و بیماری در سامانه تن، ذهن و روان است. به عبارت دیگر این نشانه هازبان تن برای براز دشواری ایجاد شده است. سرکوب این نشانه ها بدون درمان ریشه دشواری مانند بریدن زبان تن است. در بسیاری از شیوه های درمانی پزشکی رایج، بویژه روش آنتی پاتی ، نشانه های بیماری به وسیله داروهای شیمیایی سرکوب می شوند، ولی عامل های ایجاد آنها از بین نمی روند و توانایی بازیابی تندرستی بوسیله خود بدنافزایش نمی یابد.

عناصر و عوامل بیماری زا، مانند ، ویروس ها، میکروب ها، انگل ها، قارچ ها، آنزیم ها و غیره که به بدن انسان وارد می شوندیا در بدن انسان لانه می کنند فرصت طلب هستند. تا هنگامی که بدن تندرست و زیست نیروی بدن قوی است، سامانه ایمنی بدن پادزهر مناسب را تولید و آنها را نابود می کند یا از فعالیت می اندازد . سامانه ایمنی بدن در دوره جنینی با یاری و هدایت غده تیموس یاخته های T (T cells) شناسنامه پیدا می کنند، بنابراین، هر یاخته نا آشنایی که وارد بدن شود بیدرنگ بیگانه شناخته شده و یاخته های آشنا در برابر آن واکنش نشان می دهند .غذای ناسالم، اندیشه ناسالم، داروهای شیمیایی، مواد اعتیاد آور، شرایط زیست محیطی ناسالم، شرایط اجتماعی و خانوادگی تنش زا و غیره سامانه ایمنی بدن را ناتوان می سازد و به عوامل بیماری زا فرصت می دهند که از این ناتوانی استفاده کرده و به بدن حمله کنند . انرژی درمانی باعث تقویت زیست نیرو افزایش پایداری بدن ، شادابی ، حس یکپارچگی شخصیت، هماهنگی و همبستگی همه اندام های بدن، اندیشه ها و احساسات می شود و توان رویارویی با بیماری را به بدن باز می گرداند. سرکوب بیماری ها در برخی بافت ها بوسیله دارو های شیمیایی از آنجا که اثر ناتوان کننده روی بافت های دیگر بدن داردبنبراین ، زمینه را برای بروز بیماری هایی از نوع دیگر و سخت تر فراهم می نماید.

هر چند تشخیص بیماری ها، تجویز دارو با درمان پزشکی کلاسیک است، ولی انرژی درمانی نیز با اکسیژن رسانی و سم زدایی یاخته ها و تنظیم کارکرد آنها و تقویت زیست نیرو ، همراه با پزشکی کلاسیک می تواند بیماران را در رهایی از بیماری و کوتاه کردن دوره نقاهت کمک کند. تجربه نشان داده که انرژی درمانی نه تنها در سم زدایی و بازگشت یاخته ها به عملکرد طبیعی خود موثر است ، بلک متابولیزم را نیز از تنبلی و سستی رها می کند.

اخیرا دستگاه ساخته شده و به بازار آمده که می تواند بطور موضعی موج فوتون کوانتومی به یاخته های بیمار بتاباند. این دستگاه، که هنوز مراحل نخستینی آزمایشی خود را می گذراند، قصد دارد کار انرژی درمانی را بطور مکانیکی انجام دهد.

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *