تاثيرگذاري امواج ذهن بر فضا

تاثيرگذاري امواج ذهن بر فضا

امواج ذهن از جنس امواج غیرمادی است بنابراین می تواند با سرعت c2 حرکت کرده و در فضا منتشر شود. این امواج می تواند با سرعت بسیار زیادی حرکت و فضا را تحت تأثیر قرار دهد. همان طور که در مورد ذرات مادی مثال زدیم ذرات غیرمادی نیز دارای ابعاد گوناگونی می باشند و با توجه به حجم خود تاثیرات متفاوتی خواهند داشت. ذرات غیر مادی کوچک با سرعت بیشتری به شتاب لازم دست یافته ولی ذرات غیرمادی بزرگتر دیرتر به سرعت لازم دست می یابند و برای ایجاد جنبش در آنها باید فضای غیرمادی را افزایش داد تا بتوانند شتاب لازم را برای حرکت به دست آورند.به حرکت و جنبش واداشتن امواج غیرمادی با فرکانس کم آسان بوده و حتی اجسام مختلف نیز دارای یک تابش زمینه از این نوع امواج هستند. ولی به جنبش واداشتن امواج با فرکانس بالاتر و انرژی بالاتر بسیار مشکل بوده و برای اینکار باید مکانیسم های لازم را فراگرفت.

یکی از مکانیسم های لازم برای فرار ذرات غیرمادی بزرگ از محیط مادی و ایجاد موج غیرمادی گسترش فضای کوانتمی مادی و در پی آن افزایش سرعت و شتاب لازم برای خارج شدن از این سد توسط ذرات غیرمادی است.

حال سوال این است که چگونه می توان این فضای کوانتمی را تغییر داد. این روش خیلی آسان است. تنها باید ساختار و نواحی مختلف را شناخت. در فضای کوانتمی هر چه از ماده دور می شویم فضای کوانتمی غیرمادی افزایش می یابد و هر چه به ماده نزدیک شویم فضای کوانتمی مادی افزایش می یابد. از طرفی نیروی محرکه اصلی امواج غیرمادی در محیط کوانتمی مادی است و گسترش این فضا باعث تحرک بیشتر ذرات غیرمادی بزرگتر که دارای فرکانس بزرگتری می باشند است.این موضوع بستگی این امواج را به ماده نشان می دهد و به این ترتیب نتیجه گیری میشود قدرت امواج ذهن در زمین بیشتر از آسمان است و هر چه ارتفاع کمتر و به زمین نزدیکتر باشیم قدرت امواج ذهن افزایش می یابد زیرا ذرات بزرگتر تنها در فضای مادی بزرگتر نیروی لازم برای فرار را پیدا میکنند.

منبع :ghodratezehneman

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *