تاثیر افزایش در ثروت

تاثیر افزایش در ثروت

چه شغل خود را تغییر دهید چه نه، اعمال شما برای زمان حال باید اعمالی باشد که با شغل فعلی شما مرتبط باشد.

شما می‌توانید از طریق استفاده سازنده از شغلی که قبلا داشته‌اید یا به عبارتی دیگر از طریق انجام کارهای روزانه خود به شیوه‌ای مشخص و قطعی، شغلی را که دوست دارید بدست آورید.

 تا زمانیکه شغل شما مستلزم داشتن رابطه با دیگران است، خواه این رابطه شخصی باشد خواه از طریق نامه، فکر اصلی همه تلاش‌های شما باید انتقال تاثیر افزایش به ذهن آنها باشد.

 

افزایش هر آنچیزی است که تمامی مردان و زنان در جستجوی آن هستند. افزایش نیاز شعور بی‌شکل در داخل آنها در جستجوی تجلی و بیان کاملتر است.

تمایل به افزایش در ذات همه طبیعت وجود دارد. این خواسته نیاز اصلی جهان است. پایه همه فعالیت‌های انسان بر اساس میل به افزایش است. مردم در جستجوی غذای بیشتر، لباس‌های بیشتر، پناهگاه بهتر، تجمل و رفاه بیشتر، زیبایی بیشتر، دانش بیشتر، لذت بیشتر و به عبارت دیگر، افزایش در زندگی خود هستند.

هر موجود زنده‌ای مجبور است برای بقاء دارای پیشرفت دائمی و همیشگی باشد. در جاییکه افزایش در زندگی متوقف می‌شود، فروپاشی و زوال و مرگ بلافاصله در آنجا ظاهر می‌شود.

انسان ذاتا این حقیقت را می‌داند و بنابراین همیشه در جستجوی بیشتر است. قانون افزایش همیشگی در این حکایت تمثیلی از عیسی مسیح بیشتر خود را نمایان می‌کند: فقط آنهایی به همه چیز در زندگی خود دست می‌یابند که در جستجوی چیزهای بیشتری هستند؛ چنین افرادی دارایی‌هایشان ثابت و همیشگی است.

میل و خواسته طبیعی انسان برای افزایش ثروت یک خواسته یا میل شیطانی یا قابل سرزنش نیست. این تمایل به افزایش، صرفا خواسته‌ای برای داشتن فراوانی در زندگی است و به عبارت دیگر، یک میل یا اشتیاق شدید برای کسب چیزهای بیشتر در زندگی است.

و از آنجایی که این عمیق‌ترین غریزه در طبیعت انسان است، همه مردان و زنان فقط مجذوب کسانی می‌شوند که می‌توانند برای آنها وسایل و آسایش زندگی بیشتری را فراهم کنند.

به دنبال مطالبی که در فصول گذشته مطرح شد، شما در حال بدست آوردن افزایش دائمی و همیشگی برای خود هستید و این مفهوم (افزایش) را به همه کسانی که با آنها در ارتباط هستید منتقل می‌کنید.

شما مرکز خلاقانه‌ای هستید که افزایش در آن به همه ساطع می‌شود.

از این حقیقت مطمئن باشید و درستی و صحت این حقیقت را به هر زن، مرد و کودکی که در تماس با شماست منتقل کنید. صرف نظر از اینکه معامله‌ای که انجام می‌دهید ممکن است چقدر کوچک باشد حتی اگر این معامله فقط فروش یک جعبه شکلات به یک بچه کوچک باشد، آن را در فکر افزایش خود قرار دهید و مطمئن باشید که مشتری شما تحت تاثیر این فکر قرار می‌گیرد.

منبع " کتاب چگونه ثروتمند شویم ؟ با ترجمه استاد آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *