تعبیر خواب بوسه

تعبیر خواب  بوسه

تعبیر خواب   رویابین کسی را می‌بوسد- شما در حال بیان احساساتی هستید که به هنگام بیداری در نشان دادن آن‌ها تردید داشته‌اید.

تعبیر خواب   بوسیدن میان زوج‌ها و بوسیدن بچه‌ها- خوشحالی و موفقیت مال شما خواهد بود.

تعبیر خواب   بوسیدن شریک خود- نشانه‌ای از عشق دوستانه است.

تعبیر خواب   بوسیدن غیرصادقانه- نشانه‌ای از بیماری یا بدنامی است.

تعبیر خواب  غریبه‌ها در حال بوسیدن هستند- می‌تواند به معنای برتری باشد.

تعبیر خواب   شریک شما دیگری را می‌بوسد- شما ممکن است در حال پنهان کردن ترس‌های ناخودآگاه خود درباره‌ی خیانت یا یک آرزوی پنهانی برای جدایی باشید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در تعبیر خواب

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

15 دیدگاه

  1. من هر وقت خواب ببينم كسي رو بوسيدم ازش دور مي شم. توي روابط احساسي هميشه برام بوسيدن نشونه جدايي و تموم شدن اون رابطه بوده.

  2. سلام

    خواب دیدم پسری که به او علاقه دارم و با هم دوست هستیم (مدت تقریباً زیادیست که ندیدمش!)، مرا می بوسد ولی بوسه ی خوشایندی نبود! چند بار این کار را تکرار کرد و در آخر من از او خواستم که ببوسمش و بوسیدم

    تعبیر خاصی دارد؟

     

  3. سلام

    دیشب خواب دیدم کسی که دوستش دارم با داییم همدیگه رو بوسیدند از لب و شروع به محبت کردند به همدیگه و داییم هم برای ایشون میگشت تا هدیه ای بخره و من نیز در حال کمک به این خرید بودم و حالمم بد بود و به روی خودمم نمی آوردم.

  4. سلام .تعبیر این خواب برام مهم هست چون حس خیلی عجیبی موقع خواب داشتم.خواب دیدم کسی که قبلا خیلی دوستش داشتم و هرگز نفهمیدم من رو دوست داره یا نه(چون هرگز بهش نگفتم و اون هم چیزی نگفت) بسیار به من علاقمند هست و زمانی که من خواب هستم گونه ام را می بوسه و می گه آرزوی این لحظه را داشته و من از خواب بیدار میشوم در حالی که از او دوری می کنم و می گویم من ازدواج کرده ام (در واقعیت من با کس دیگری ازدواج کرده و خوشبختم)اما او مصرانه به من اظهار علاقه میکنه و هدیه ای هم به من میده. تعبیر این خواب چیه؟؟؟

  5. سلام"من خواب دیدم که کسی را که واقعا دوستش دارم اما نمیدانم او من را دوست دارد یا نه وقتی از کنار من رد میشد نزدیک لبش را بوسیدم اما او هم خوشحال بود

  6. من خواب دیدم چونه کسی رو با هم نسبت فامیلی دور داریم رو بوسیدم. در حالیکه توی بغلش بودم ناخودآگاهی با عشق چونه اش رو بوسیدم.
    ینی از هم جدا میشیم؟ ما با هم رابطه ای نداریم ولی من دورادور دوستش دارم همچنینا.

    اما قبلا وقتی خواب می دیدم کسی منو بوسیده همیشه جدایی بود تعبیرش! البته یکیو هم من بوسیدم و اون چندین برابر منو بوسید اونم تعبیرش جدایی بود.

    چرا باید اصلا خواب ببینیم در این مورد چه کاری ازمون مگر برمییاد!

  7. من خواب دیدم کسی که خیلی دوستش دارم منو می بوسه و عاشق منه بدجور تو خواب بهش گفتم دوستش دارم اونم گفت منم همینطور

  8. من خواب دیدم که خیلی رمانتیکانه یکی رو که اسمش سروش بود ولی اصلا چهرشو به یاد ندارم و میبوسم البته اون اول لبشو رو لبم گذاشت و رفت عقب اما من یه دفعه خودم رفتم جلو و اونو بوسیدم تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟

  9. من خواب دیدمو من و دوستم که خیلی دوسش دارم، داریم لبای همو می بوسیم و اینقدر واضح و طولانی بود وقتی بیدار شدم هم حس میکردم هنوز جای لباش هست…لطفا بفرمایید تعبیرش چیه؟

  10. سلام .دوست پسرم یا عشقم ازم شکست خوردم.خواب دیدم اومده بغلم گفتم چرا رفتی منو بوسید گفت من نرفتم همینجا هستم دوباره گفتم چرا از پیشم رفتی دیدم بلند شد رفت.لباس سیاه ب تن داشت

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *