تعبیر خواب حیوانات

حیوانات

 

 تعبیر خواب گوزن- اگر در رویای خود گوزن مشاهده کردید، شما ممکن است بهره‌ی مالی بدست بیاورید؛ اگر به یک گوزن شلیک کردید، شما از شکنجه شدن می‌ترسید.

 تعبیر خواب  میمون- شما نگران این هستید که دیگران از ماهیت خوب شما سوءاستفاده کنند.

 تعبیر خواب  بچه‌ی حیوانات- موجودات تازه متولد شده در رویاها به خواسته‌ای برای تولید مثل کردن اشاره می‌کنند.

  تعبیر خواب گربه- به دیدگاه خود نسبت به گربه در زندگی روزانه فکر کنید. شما باید نشانه‌ای را برای نمادپردازی آن‌ها در رویای خاص خود پیدا کنید زیرا آن‌ها ممکن است یا رضایت محض یا رضایت زیرکانه را ارائه دهند. مشاهده‌ی یک بچه گربه به معنی این است که با احساسات رویابین بازی شده است. بازی با یک بچه گربه به معنی این است که شما از چندین ناراحتی کوچک رنج خواهید برد.

 تعبیر خواب گاو- چنین رویایی یا نماد خواسته‌ای برای بزرگ کردن یک خانواده است یا می‌تواند ترس از دیده شدن به عنوان یک فرد احمق را بازتاب دهد.

 تعبیر خواب سگ- نخستین کاری که باید انجام دهید تصمیم‌گیری درباره‌ی این موضوع است که آیا سگ خود شما را نشان می‌دهد یا شخص دیگری را. سپس رفتار آن سگ را در خواب خود بررسی کنید. آیا در جستجوی یک دوست هستید؟ آیا همچون چند وقت اخیر وفادار بوده‌اید؟ رویای کتک خوردن توسط یک سگ کوچک می‌تواند نگرانی پنهانی شما را از مشکل با شریک یا همسر خود یا نگرانی شما را از فرد زیردست خود در سر کار که بر ضد شما توطئه می‌کند، نشان دهد.

 تعبیر خواب گاو وحشی آفریقایی- ذهن نیمه‌خودآگاه شما سعی می‌کند به شما بگوید از خانه بیشتر بیرون بیایید و خلاقیت بیشتری را به زندگی خود وارد کنید.

 تعبیر خواب اسب- اگر رویای سوار شدن بر روی اسب را ببینید، این می‌تواند دقیقاً نشان‌دهنده‌ی این موضوع باشد که چه احساس عمیقی دارید. از طرف دیگر، رویای اسب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی گناه فریب دادن دیگران باشد. سوار شدن بر روی یک اسب می‌تواند همچنین نشان‌دهنده‌ی رابطه‌ی جنسی در یک رویا باشد. دیدن رویای یال یک اسب صرف‌نظر از رنگ آن، نشانه‌ی رنجش غیرمنتظره است.

 تعبیر خواب  شیر و سایر حیوانات وحشی- غالباً نشان‌دهنده‌ی ترس از احساسات خود فرد است.

 تعبیر خواب  مار- بازتاب‌دهنده‌ی ترس‌های جنسی است و همچنین نشان‌دهنده‌ی نگرانی از فریبکاری یا یک نیروی شیطانی است.

همچنین به  تعبیر خواب پرندگان، تعبیر خواب  حشرات،  تعبیر خواب باغ‌وحش مراجعه کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در تعبیر خواب

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

4 دیدگاه

  1. سلام . من خواب دیدم که وارد سینما شدم و مردی یه سگ داشت که بهش چراغ قرمز وصل کرده بود منم با مامانم بودم و شماره صندلیم یدونه اونورتره اون مرده بود من کلا سگ دوست دارم و وقتی از کنار سگه رد شدیم که سرجامون بشینیم به مامانم پارس کرد مامان منم از سگ میترسه بعدش که یکم گذشت کم کم من میخواستم با سگه دوست شم ولی سگ عجیبی بود و یه چشم داشت اونم قرمز

    میشه خوابمو تعبیر کنید؟!!!

  2. با سلام
    من خواب دیدم که بچه گربه ای کنار رختخوابم آمده است از خانه بردمش توی کوچه . داخل خانه دست و پای بچه گربه باز بود ولی بیرون که بردمش دیدم که دست و پایش بسته است من هم با چاقو بندها را پاره کردم و بچه گربه را آزاد کردم و رفت
    میخواستم لطف کنید تعبیرش را بگویید.

    باتشکر

  3. با سلام

    من تعبیر خواب مدنظرم رو در سایت پیدا نکردم. چنانچه خواب رو تعریف کنیم میشه لطف بفرمایید تعبیر کنید؟

    با تشکر

  4. سلام من خواب دیدم توخونه یک شخص دیگه ای هستم و یک مار زرد لاغر کههمش یهش نگاه میکرد یک شخصی هم بامار بازی میکرد مفهومشو هر سایتی نگاه کردم پیدا نکردم ممنونم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *