تعبیر خواب پرواز کردن

تعبیر خواب  پرواز کردن

 این رویا شاید شایع‌ترین رویا در میان تمامی انواع رویا باشد.

گفته شده است که این رویا بعضی‌وقت‌ها دارای معنی جنسی است اما این موضوع همیشه درست نیست. در واقع، چنین رویاهایی غالباً به معنی خواسته‌ای برای داشتن تجربه‌های جدید و تمایل برای مشاهده‌ی جهان از دیدگاه متفاوتی هستند.

همچنین به  تعبیر خواب هواپیما مراجعه کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در تعبیر خواب

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

3 دیدگاه

  1. جناب آقاي دكتر آرام

    با عرض سلام و خسته نباشيد

    مادرم 64 سال دارند و مدت 2 سال است كه دچار بيماري آلزايمر شده اند. ميخواستم بدانم آيا درمان خاصي براي اين بيماري وجود دارد يا نه .خيلي ممنون از سايت بسيار آموزنده و پر محتواي شما.در پناه حق

    1. درود بر شما

       کلاه مغناطیسی برای کنترل و جلو گیری از پیشرفت الزایمر مفید است

       موفق باشید

  2. سلام جناب دکتر آرام.من دختری 18ساله هستم.وقتی در حال خواب دیدن هستم .تقریبا انتهای خواب هایم کاملا هشیار میشوم و میدانم که دارم خواب میبینم و این آغازی میشود تا به انجام هر کاری که میخواهم آن هم در رویا بپردازم .از جمله مهمترین کار که همیشه آگاهانه انجام میدهم، پرواز کردن است.من برای پرواز کردن بسیار به خودم فشار می آورم اما نمیتوانم تا ارتفاع زیادی بروم.اگر هم تا ارتفاع زیادی بالا بروم همه چیز تار میشود و با تمام تلاشی که برای ادامه ی رویا دیدن میکنم .بیدار میشوم.معمولا برای فرار از کسانی که قصد دارند به من آسیب برسانند یا اعضای خوانواده ام پرواز میکنم اما حس میکنم وزنه ی سنگینی به پاهایم بسته شده و ارتفاع پروازم مدام کاهش میابد.من هیچ وقت نمیتوانم در خواب خوب بدوم.و زجر میکشم.هنگامی که میفهمم رویا میبینم.معتقدم تمام اجزای خواب حتی انسان ها متعلق به من هستند.به فروشگاه ها میروم و هر چیزی را بدون پرداخت هزینه برمیدارم.هدفم از پرواز فرار از محلی که هستم به مکان فروشگاه مورد علاقه ام است.خودم هم نمیدانم چطور در خواب به این سطح از هوشیاری میرسم.لطفا به من کمک کنید .علت و تفسیر این موضوع چیست؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *