تله پاتی ( ارتباط از راه دور )

تله پاتی ( ارتباط از راه دور )

همه ما در طول زندگی خود تحت تاثیر تابش های روانی بسیاری قرار داریم. این پدیده همچنان ناشناخته و پنهان باقی مانده،.زیرا ما در یک اقیانوس سیال نامرئی و بی انتها شناور هستیم. انتشار و یا دریافت شعاع های روانی ،و یا انتقال متمرکز یک تصویر به شخصی از راه دور،ویا ارتباط و جابجایی فکر را تله پاتی میگویند. بلی با احساس یک تصویر روی صفه ذهن، و با تلقین مداوم و شدید قادریم با هر کسی ارتباط بر قرار کنیم. تمرین های مداوم و دراز مدت روی قوی ترین تصمیم ها و اراده ها تاثیر گذار خواهد بود. همانطور که ما در زندگی روزمره تحت تاثیر تابشهای روانی بسیاری قرار داریم.این تشعشعات باعث تاثیرات روانی و فعالیتهای احساسی و مغزی میشود. من به شما توضیح خواهم داد تا قادر شوید از این خاصیت براحتی استفاده کنید. رویهم رفته،
این احساسات و هیجانات و تمایلات شدید ما هستند که بیشترین قدرت را به تاثیر پنهانی ما میدهد. ابتدا شما باید بدانید که چگونه فعالیت مغزی را متراکم سازید تا بتوانید با قدرت بالایی انتشار دهید. این تشعشعات تمایل به پراکنده شدن و از هم گسیختن دارند. اگر با فشار و قدرت پی در پی متراکم نشوند، پراکنده شده و از شکل قابل استفاده بودن خارج میشود. اگر شما تصویر شخصی را در ذهن تجسم کنید، و امواجی را به سوی او بفرستید، بصورت نامحسوسی روی عناصر فکری او تاثیر میگذارد.در نتیجه به اعماق ضمیر ناخود آگاه او نفوذ کرده با تلقین خواسته های خود را به او تحمیل میکنید. با فکر کردن، غدد داخلی شروع به ترشح هورمون میکنند.این عمل انرژی عصبی را بالا میبرد. در نتیجه فعالیت مغز زیاد میشود.اگر انتشار تشعشعات روانی شما با اشتیاق و عشق فراوان و میل درونی صورت گیرد، میتوانید دست بهر کاری بزنید…….

تمرین : با ایمان به خود، دنیا را به لرزه در آورید. مثل شیر نعره بکشید. دیده نشوید.مثل عقاب صید کنید. و هرگز نترسید…… در جای آرام و ساکتی قرار بگیرید، چشمانتان را ببندید. بدون هیچ تنشی تصویر کسی را که میخواهید او را تحت تاثیر قرار دهید در صفحه ذهن خود تجسم کنید. شاید این کار در تمرین های اولیه شما کمی مشکل باشد. اصلا نگران نباشید در اثر تمرینات مداوم به راحتی قادر به انجام این کار میشوید. بعد از اینکه تصویر او در ذهن شما ظاهر شد، تلقینات لازم خود را بدون اینکه لب بگشائید در ذهن خود تکرار کنید. با مداومت باز هم تکرار کنید. تکرار را ادامه دهید. صد در صد این تشعشعات به شخص مزبور رسیده او را وادار به اجرای تلقینات شما میکند. باور ندارید این کار را انجام دهید و نتیجه آنرا خودتان احساس کنید……..
منبع:http://www.parsiane.com/

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *