خاصیت جادویی اهرام

خاصیت جادویی اهرام

دانشمندان به یک نکته عجیب، باور نکردنی و گیج کننده رسیده اند:اگر هرمی یک ضلعش دقیقاً در راستای شمال جنوب قرار گیرد، و در ارتفاع یک سوم از قاعده آن: ویژگی‌های عجیب و جادویی پدیدار می‌شود که هیچکس تاکنون نتوانسته است پرده از راز آن بردارد! عجیب این است که در هرم بزرگ جیزه آرامگاه فرعون خئوپس، اتاق فرعون نیز در این مکان با همین نسبت از زمان قرار دارد…
ابتدا دو مهندس مشاهده کردند که تیغ‌های ریش تراشی که در این مرکز هرم یا اهرام قرار داده میشوند، صبح روز بعد خود به خود تیز می‌شوند! در حالی که حداکثر استفاده از یک تیغ برای اصلاح سه وعده تا پنج وعده بود آنها از چندین تیغ 150 مرتبه و بیشتر برای اصلاح استفاده کردند.آنها این سیستم را به نام دستگاه تیز کنی تیغ ریش تراشی در اداره ثبت اختراعات به ثبت رساندند مدتی بعد طب اهرام دانشمندان را فرا گرفت. بسیاری به آزمایشهایی عجیب دست زدند و جالب اینکه نتیجه آزمایشها همه را انگشت به دهان می‌ساخت، یک نمونه از آزمایشها این بود:
یک نفر هرمی 30 سانتی از فلز ساخت و در شرایط ذکر شده آنرا قرار داد. او سیبی را به دو نیم کرد و نصف سیب را درون هرم در مرکز آن و نصف دیگر آنرا روی میز ولی بیرون هرم گذاشت. او مرتب به آن سر میزد و مشاهده‌هایش را یادداشت می‌کرد.چه حدس میزنید؟ براستی عجیب بود ولی عمر سیب درون هرم بیش از 10 برابر بیشتر از نصفه بیرونی بود!!! شایان ذکر است تمام ویژگیهای محیطی برای هر دو سیب یکسان بود… با اینکه نصفه بیرون از هرم از بعد از گذشت دو روز شروع به پژمرده شدن کرد ولی سیب درون هرم بعد از گذشت حتی دو هفته هنوز مثل لحظه بریده شدن تازه بود. محققانی که در مورد اهرام مصر تحقیق می‌کنند مشاهده کرده‌اند که مواد غذایی فاسد شدنی از قبیل گوشت، شیر و تخم مرغ در داخل اهرام مصر ماهها و حتی گاهی سالها بدون هیچ گونه فسادی باقی می‌ماند و خوردن آنها برای انسان هیچ خطری ندارد. شاید هرم خئوپس کهن ترین بنای عظیمی باشد که به دست انسان بنا شده و تا امروز باقی مانده است. این هرم در کنار پیکره ابوالهول در منطقه جیزه در 16 کیلومتری غرب قاهره در مصر قرار دارد. وسعت کل محل 216 کیلومتر مربع و سطح زیر بنای آن 13 جریب (معادل 500000 متر مربع) است.

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *