خلاصی از میگرن با ورزش

خلاصی از میگرن با ورزش
ورزش منظم می تواند تعداد و شدت حملات میگرنی را کم کند.اگر سه روز در هفته و هر بار 40 دقیقه ورزش های منظم قلبی را انجام دهید، همانند داروها باعث کاهش تعداد و شدت حملات میگرنی خواهد شد.
محققان مغز و اعصاب ورزش مناسب را به عنوان یکی از روش‌های مهم و تاثیرگذار در درمان میگرن‌ نام برده اند که در کاهش دردهای میگرنی نیز تاثیر زیادی می‌گذارد.

بررسی ها نشان می دهد، یوگا و مدیتیشن نقش زیادی در آرامش اعصاب و از بین بردن افسردگی دارند و می توانند سردرد های میگرنی را کاهش دهند.
گفتنی است؛ ورزش روزانه دست کم پنج نوبت در هفته و ادامه فعاليت هاي ورزشي اهميت زيادي دارد. همچنين ضربان قلب بايد با 30 تا 40 درصد افزايش همراه باشد تا تاثير خود را به عنوان درمان بيماري ميگرن داشته باشد. افرادی که از بیماری میگرن رنج می‌برند با تناوب حرکات ورزشی می‌توانند تکرار حملات میگرن را به نصف برسانند البته در صورتی که با مشکل‌ مواجه شوند، باید ورزش را قطع کنند و از پزشک خود راهنمایی بگیرند.
نتایج مطالعات نشان می دهند امروزه پزشکان برای درمان بیماران در مرحله اول ورزش را به بیماران خود توصیه می کنند و رعایت رژیم غذایی مناسب در کنار ورزش می تواند این بیماری را در مدت زمان کوتاهی ریشه کن کند.
منبع :hidoctor

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *