خواص آبمیوه ها در آبمیوه درمانی

خواص آبمیوه ها در آبمیوه درمانی

آبمیوه درمانی با آب انبه

آبمیوه انبه از منابع بسيار عالي بتاكاروتن در آبمیوه درمانی به حساب مي‌آيد يعني همان عاملي كه رنگ نارنجي را به اين ميوه داده است. شايد باور نكنيد اما 100‌گرم از اين ميوه 2000 ميكروگرم بتاكاروتن دارد بنابراين كساني كه دچار كمبود ويتامين A هستند، كم‌خوني دارند و به دفعات دچار سرماخوردگي و انواع عفونت‌هاي ديگر مي‌شوند، بهتر است كه آب اين ميوه را به منظور آمیوه درمانی در هفته چند بار ميل كنند.
آبمیوه درمانی با آب گريپ‌فروت

در ميان مركبات، بيشترين مقدار پتاسيم را گريپ‌فروت دارد به همين دليل خوردن آن به بيماران فشارخوني توصيه مي‌شود زيرا دريافت اين ماده معدني به تنظيم فشارخون كمك‌ مي‌كند و مي‌تواند از شدت آن بكاهد. قند موجود در اين ميوه از نوع فروكتوز است بنابراين ديابتي‌ها نيز مي‌توانند براي رفع عطش خود از آب اين ميوه در بحث آبمیوه درمانی بدون هيچ نگراني‌اي استفاده كنند.

آبمیوه درمانی با آب سيبمطالعه هاي بسياري درباره مصرف سيب و آب آن ثابت كرده‌‌اند كه وجود آنتي‌اكسيداني به نام «كوئرستين» آن ميزان كلسترول بد خون را پايين مي‌آورد و به اين ترتيب احتمال ابتلا به بيماري‌هاي قلبي و سكته نيز به ميزان قابل‌ملاحظه‌اي كم مي‌شود، بنابراين اگر آب اين ميوه را به منظور آبمیوه درمانی براي كسي كه سابقه بيماري قلبي دارد، تهيه مي‌كنيد، قدمي مثبت در جهت بهبود وضعيت جسماني‌اش برداشته‌ايد.
منبع سایت ” اکا ایران “

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *