درجه هوشیاری خود را بالا ببرید …….

درجه هوشیاری خود را بالا ببرید …….

هرگز اجازه ندهید ضعف و خستگی شما را از کار کردن باز دارد. با خود خواهی خاص مثل آهنربا ، نیاز خود را جذب کنید.با سخت کوشی به پیروزی برسید. اگر خودتان را قبول کنید ، بدون ترس پیش میروید. قلبتان را با ذهنتان هماهنگ کنید ، تا شک و تردید ها ناپدید شوند. خودتان را به انسانهای کم جنبه و عقب افتاده نسپارید. چون بشما آسیب فراوانی میرسانند. در انتخاب افراد دقت کنید.تا آنها را کاملا برسی نکرده اید ، پیمان کاری نبندید. بعضی ها ،
فرستاده دیگران هستند تا شما را در صحنه زندگی محو و نابود کنند. این جنگی است ناخواسته که در جامعه اتفاق می افتد. جامعه خطرناک است. چپ و راست انسان را می بلعند. و هر استفاده و سودی از او می برند. بهمین دلیل آگاهانه حرکت کنید. همانند صیاد همیشه در کمین صید باشید. تا خدای نکرده صید نامردی نشوید. روزنامه ومجلات و کتاب بخوانید . اطلاعات روزانه خود را بالا ببرید. از هر چیزی که اتفاق می افتد با خبر شوید. دلیل آن را درک کنید. هر حرف و حدیثی را هم نسنجیده قبول نکنید. گول چرب زبانی انسانها را نخورید. با چشمانی تیز و خیره مثل عقاب هر حرکتی را حس کنید و واکنش نشان دهید. بعضی ها مرتب از من می خواهند پاسخ دهم ،چرا آنها تمرکز حواس ندارند. ببینید در زندگی ، انسانها تقریبا شبیه همدیگر هستند. با اختلافی بسیار ناچیز. تنها هدف است که راه را به ما نشان میدهد . افراد بی هدف مثل کشتی سرگردان و بدون قطب نما در اقیانوسی پرطلاتم سرگردان هستند. نمی دانند چه کاری بکنند. تمرکز حواس ندارند . انرژی آنها کاهش پیدا میکند. زود خسته میشوند. ترس و خیال آنها را فرا می گیرد. دائما از شاخه ای به شاخه ای می پرند. نمیدانند دست به چه کاری بزنند. بهمین دلیل همیشه از دیگران عقب افتاده ترند. بیائید برای خود یک هدفی را انتخاب کنید و در راه آن فداکاری کنید. آنگاه می فهمید که زندگی یعنی چه ؟؟؟ !!! زندگی یعنی شناخت انسان بر پایه علمی و تجربی ، نه بر مشتی طومار گرد و خاک خورده همراه با توهم و پندار …….

تمرین : دانش قدرت است . دانش خود را بالا ببرید. دوستان خوبم زندگی زنجیری دراز از درد و رنج است. باید آگاهانه و با فهم و شعور آنرا تحمل کرد.اگر محیط شما را عذاب میدهد ، در نهانخانه خویش ، زیبایی تولید کرده در آن غرق شوید. این نگاهی بجا و با درایت است.از زندگی لذت ببرید . اجازه ندهید شما را خسته کند .از سیاست و سیاست بازی دوری کنید چون شما باید پول دربیاورید و خوب زندگی کنید. سیاست انسان را مچاله میکند.من نمی گویم بی تفاوت باشید. و مثل مرده ها حرکت کنید. سیاست بازی را کنار بگذارید. چون آسوده خاطر میشوید. دیگر هاله ترس شما را فرا نمی گیرد.دور از فشار روحی و روانی، در آرامش خوبی، بدون تنش زندگی میکنید.
منبع :http://www.mounaa.com/

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *