درمان بیماری ها با روش های طبیعی

درمان طبیعی در برابر سیستم‌های درمانی مدرن
سیستم‌های درمانی مدرن علائم بیماری‌‌ها را درمان کرده و در نتیجه، بیماری‌ها‌را از بین می‌برند، اما تلاش کمی را برای روشن ساختن دلیل اصلی بروز آن بیماری‌انجام می‌دهند. داروهای سمی که می‌توانند برخی از بیماری‌‌ها را درمان کنند معمولاً دارای اثرات جانبی مضر و مخربی هستند. داروها مانع تلاش‌های خود درمانی بدن می‌شوند و فرایند بهبود از بیماری‌را سخت‌تر می‌کنند. مطابق با اظهارات سر ویلیام اُسلر فقید، پزشک و جراح برجسته، هنگامی که بیمار از داروها استفاده می‌کند، باید دوبار بهبود پیدا کند- یکبار از بیماری‌و یکبار از داروها. داروها نمی‌توانند بیماری‌‌ها را درمان کرده و در نتیجه، بیماری‌‌ها ادامه پیدا می‌کنند. داروها همچنین از طریق از بین بردن مواد مغذی، مصرف آن‌ها و جلوگیری از جذب آن‌ها موجبات کمبود این مواد را در بدن فراهم می‌کنند.

علاوه بر این، مواد سمی که داروها ایجاد می‌کنند در زمانی رخ می‌دهد که بدن از حداقل توانایی لازم برای غلبه بر آن بیماری‌برخوردار است. بنابراین، توانایی بازگرداندن سلامتی به بدن نه در داروها بلکه در طبیعت قرار گرفته است. شیوه سیستم‌درمانی مدرن بیشتر بر روی مبارزه با بیماری‌‌ها قرار گرفته است، در حالیکه سیستم درمان‌های طبیعی تاکید بیشتری بر روی شیوه‌های پیشگیرانه دارد و اقداماتی را اتخاذ می‌کند که از بروز بیماری‌‌ها جلوگیری کرده و سلامتی را در بدن حفظ می‌کند. سیستم‌درمانی مدرن هر بیماری‌را به عنوان واحدی جدا و مستقل درمان می‌کند و به داروهای مشخصی برای درمان نیاز دارد، در حالیکه سیستم‌درمان‌های طبیعی کل بدن انسان را درمان می‌کند و در جستجوی بازگرداندن تعادل به کل بدن بیمار است.
شیوه‌های درمان طبیعی
هدف درمان‌های طبیعی سازگاری دوباره بدن انسان از شرایط و عملکرد غیرطبیعی به شرایط و عملکرد طبیعی است و شیوه‌های درمانی را اتخاذ می‌کند که در سازگاری با اصول سازنده طبیعت قرار دارند. این شیوه‌ها تجمع مواد سمی را بدون آسیب رساندن به اندام‌های حیاتی از بدن برمی‌دارند. آن‌ها همچنین اندام‌های دفعی را تحریک کرده و موجبات پاکسازی بهتر بدن را فراهم می‌کنند.
برای درمان بیماری‌ها، نخستین و مهمترین نیاز تنظیم رژیم غذایی است. برای خلاص شدن از مواد سمی جمع شده در بدن و بازگرداندن تعادل به آن، لازم است تا غذاهای تشکیل دهنده اسید از جمله غذاهای پروتئین دار، غذاهای نشاسته دار و چربی‌ها را برای یک هفته یا بیشتر از رژیم غذایی خود حذف کرده و فقط از میوه‌های تازه‌ای که معده و دستگاه گوارش را ضدعفونی می‌کنند استفاده کنید. اگر بدن پر از مواد زائد و سمی می‌باشد، روزه کامل برای چند روز می‌تواند برای از بین بردن مواد سمی ضروری باشد. با این حال، آب میوه را می‌توان در طول دوران روزه گرفتن مصرف کرد. قاعده ساده این است: هنگامی که مریض هستید چیزی نخورید و از رژیم غذایی سبکی با میوه‌های تازه استفاده کنید.

منبع ” کتاب راهمنمای کامل درمانهای طبیعی با ترجمه دکتر آرام “

با آرزوی صحت و سلامتی برای شما
www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

11 دیدگاه

    1. درود بر شما
      دوست عزیز می توانید پی دی اف کتاب را مستقیم از سایت خرید کنید یا از طریق سایت arambook.ir خرید نمایید تا به ادرس شما ارسال گردد
      کتاب حدود 600 صفحه دارد
      موفق باشید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *