دواي هر درد، هرم

دواي هر درد، هرم
شكل فضايي خاص آن باعث جذب و تمركز انرژي هاي مثبت كيهاني و ايجاد فضايي متراكم از انرژي مي شود

در داخل هرم سمعك سوت مي زند، فازمتر بوقدار به صدا درمي آيد، فازمتر ديجيتال جريان الكتريسيته را نشان مي دهد اگر يك آونگ را از بالا به سمت راست هرم پايين آوريم در يك نقطه مهره فلزي آونگ از حالت شاقولي خارج و …

آيا اهرام به واقع خواص شگفت انگيز دارند؟ با راهيابي باستان شناسان به اعماق اهرام ثلاثه، سال ها شگفتي هاي كشف شده در اهرام ذهن محققان و دانشمندان را به خود مشغول كرد.

داستان ها و ماجراهاي زيادي درباره اين اهرام جادويي گفته شده كه، بعضا به افسانه شبيه هستند. مثلا اينكه اگر گلي تازه را در مركز يكي از اين اهرام قرار دهيد، هميشه تازه باقي خواهد ماند يا اينكه اگر جسدي بي جان در مركز هرم قرار گيرد هرگز فاسد نخواهد شد.
از قديم تصور بر اين بود كه هر كدام از اشكال هندسي واجد ويژگي هاي خاص است و از اين ميان هرم يكي از پرخواص ترين اشكال هندسي است! چون شكل فضايي خاص آن باعث جذب و تمركز انرژي هاي مثبت كيهاني و ايجاد فضايي متراكم از انرژي مي شود. مصريان باستان هم قرن ها بر اين ويژگي اعتقاد داشته و براي نگهداري از اجساد فرعون ها براي آنها هرم هاي عظيم الجثه مي ساختند.
يك پژوهشگر ايراني هم ادعا مي كند به دنبال مطالعه همين تجربيات و مقالات مختلف در مورد اهرام ثلاثه به روش جديدي براي تسكين دردها دست يافته است.
فيروز اعظمي مي گويد: اين روش كه بر خواص ويژه هرم مبتني است نوعي شيوه درمان دردها، مشكلات عصبي، مفصلي و مشكلات رواني انسان است كه بدون هيچ گونه ابزار و دستگاهي به سادگي قابل استفاده است. اين تكنيك همچنين در گندزدايي آب هاي آلوده، تسريع رشد گياهان و ترميم سريع جراحت ها و شكستگي ها كاربرد دارد.
وي افزود: من به دنبال مطالعه مقاله اي در سال 73 درباره هرم خئوپوسكه از ويژگي هاي آن فاسد نشدن لاشه پرندگان است، به اين نتيجه رسيدم كه علت اين امر حالت گندزدايي درون هرم و توقف فعاليت ميكروارگانيسم در آن است. من در تحقيقاتم حدود 250هرم را با زاويه هاي مختلف ساخته و با آزمايش هاي بسياري متوجه شدم تكه هاي گوشت آزمايشي درون هرم بعد از چند روز فاسد نشده و به سرعت آب خود را از دست داده و خشك مي شوند. از اين خاصيت هرم، اولين بار فرانسوي ها استفاده كردند و شير را در پاكت هاي سه گوش بسته بندي مي كردند تا شير به مدت طولاني تري سالم بماند.
وي در ادامه تحقيقات خود مقداري آب آلوده را درون هرم قرار داد كه بعد از چند روز كاملا پاك شد و بيشترين تغيير در ميكروارگانيسم پروتوزوآو روتيفررخ داد كاهش حدود 77/67 درصد. اين در حالي بود كه آب آلوده خارج از هرم، همچنان آلوده بود.
به گفته اين پژوهشگر، بر اساس آزمايش هاي وي، حتي رشد گياهان نيز در داخل هرم حدود 7 ميلي متر بيشتر از خارج از هرم بوده است.
وي مزيت ديگر اين هرم را سرعت بخشيدن به جوش خوردن شكستگي هاي بدن عنوان و خاطرنشان كرد: تاثير هرم روي انسان، حيوان و گياه قابل مشاهده است. به طوري كه هرگونه جراحت يا شكستگي بدن به وسيله هرم به سرعت ترميم مي يابد.
اعظمي درباره خصوصيات هرم آزمايشي گفت: ارتفاع هرم حدود 260 سانتي متر بوده و اضلاع۴ 4x متر آن با زاويه معيني از يكديگر قرار گرفته اند. اين زاويه سبب مي شود كه انرژي هاي كيهاني در آن متمركز شده و يك ميدان مغناطيسي ايجاد شود، حتي اگر اين زاويه 5 يا 6 دقيقه در مقياس درجه نيز تغيير كند مشكلي به وجود نمي آيد اما با تغييرات بيشتر خاصيت هرم از بين مي رود.
اعظمي با بيان اينكه وجود اشياي فلزي مانع از تجمع انرژي درون هرم مي شود، اضافه كرد: جنس هرم مورد استفاده از يونوليت است ولي موثرترين ماده براي ساخت هرم، گرانيت است كه ذرات كريستال موجود درآن باعث جذب بيشتر انرژي مي شود.
اين پژوهشگر افزود: بر اساس آزمايش هاي متعددي كه درون هرم انجام شده به نتايجي دست يافتم از جمله اينكه در داخل هرم سمعك سوت مي زند، فازمتر بوقدار به صدا درمي آيد، فازمتر ديجيتالي جريان الكتريسيته را نشان مي دهد كه البته محل ثابتي نداشته و دايما در حال جابه جا شدن است، اگر يك آونگ را از بالا به سمت راست هرم پايين آوريم در يك نقطه مهره فلزي آونگ از حالت شاقولي خارج و بعد شروع به حركت دوراني مي كند. اين ميدان دوراني در طول شبانه روز يكسان نيست و در بعضي ساعات فاصله مهره تا راس هرم كم و ميدان دوراني كوچك تر شده و در بعضي ساعات عكس اين عمل رخ مي دهد؛ همچنين در صورتي كه از يك قطب نما به مدت طولاني درون هرم استفاده شود، عقربه آن از كار مي افتد.
به گفته وي هنگام حضور درون هرم احساس سرگيجه همراه با حالت تهوع به شخص دست مي دهد كه بعد از خروج، از بين مي رود و به دنبال رفع اين حالت، امراض روحي و ناراحتي هاي عصبي فرد برطرف مي شود.
در حال حاضر در هند هم يك مبتكر هندي با استفاده از روش كيهاني هرم، بيماران را معالجه مي كند در حالي كه اعظمي ادعا مي كند مزايا و نتايج به دست آمده از هرم آزمايشي وي بسيار كاربردي تر است.
وي در پايان مي گويد: در صورت دريافت بودجه و همكاري متخصصان، مي توان امكان درمان بيماري هاي صعب العلاج را نيز با اين روش بررسي كرد.
منبع:http://www.hamshahrionline.ir/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در هرم برچسب خورده با

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *