رابطه شکست با ثروت

رابطه شکست با ثروت

هیچ ترکیب محتملی از وقایع نمی‌تواند مرد یا زنی را که اقدام به ثروتمند شدن کرده است بر اساس دلایل کاملا علمی شکست دهد. هر مرد و زنی که از قانون ثروتمند شدن در این کتاب تبعیت کند حتما ثروتمند خواهد شد.

به حوادث، موانع و مشکلات ناخوشایندی که ممکن است بر سر راه شما قرار گیرد فکر نکنید و خود را با این فکر آزار ندهید. زمان کافی برای فکر کردن به چنین چیزهایی به هنگام مواجه با آنها در آینده وجود خواهد داشت. در عین حال، شما به این نتیجه خواهید رسید که هر سختی و مشکلی راه‌های چیره شدن بر آن را با خود به همراه خواهد داشت.

 

مواظب سخنان خود باشید. هیچ گاه از خود، کارهای خود یا هر چیز دیگری به شیوه‌ای ناامید کننده صحبت نکنید.

هیچگاه احتمال شکست را نپذیرید یا از آن به شیوه‌ای حرف نزنید که احتمال شکست از آن استنباط شود.

هیچگاه از زمانهایی که در گذشته برای شما سخت بوده‌اند یا از شرایط شغلی متزلزل و نا مشخص خود در گذشته سخنی به میان نیاورید. زمانهایی در زندگی وجود خواهد داشت که ممکن است سخت و طاقت فرسا باشند.

 شک و تردید در عرصه کار و تجارت برای کسانی وجود خواهد داشت که با ذهنی رقابتی مشغول به فعالیت هستند اما چنین چیزی قطعا هیچگاه نمی‌تواند برای شما اتفاق بیفتد. شما می‌توانید آنچه را که دوست دارید ایجاد کنید و بر ترس‌های خود غلبه کنید.

هنگامی که دیگران در عرصه شغل و تجارت با مشکلات و موانعی روبرو می‌شوند، بهترین موقعیت‌ برای شما به وجود خواهد آمد.

به خود یاد دهید تا به جهان همچون چیزی فکر کنید که در حال رشد و توسعه است و به مشکلات و موانع ظاهری همچون چیزی بنگرید که هنوز رشد و توسعه نیافته است. همیشه از پیشرفت و توسعه سخن بگویید. کاری به غیر از این انجام دادن به معنای رد و نفی ایمان است و رد و نفی ایمان یعنی از دست دادن آن.

هرگز به خود اجازه ندهید تا احساس ناامیدی و یأس کنید. شما ممکن است انتظار چیز خاصی را در زمان خاصی بکشید و در آن زمان آن را به دست نیاوردید و با این حال، اگر ایمان واقعی داشته باشید به زودی خواهید فهمید که شکست فقط جنبه ظاهری دارد.

به شیوه‌ای مشخص و قطعی کارهای خود را انجام دهید و مطمئن باشید که اگر به آن چیزهایی که دوست دارید دست پیدا نکردید ، چیزهای خیلی بهتری در انتظار شما خواهد بود و در اینصورت شکست ظاهری شما قطعا یک موفقیت بزرگ خواهد بود.

 دانشجویی که به مطالعه این علم (ثروتمند شدن) می‌پرداخت ذهن خود را به انجام دادن کاری معطوف می‌کرد که می‌دانست در آن زمان (زمان حال) مناسب او بود و تمام تلاش خود را برای جامه عمل پوشاندن به آن کار انجام می‌داد.

هنگامی که زمان انجام کارهای حیاتی و مهم فرا می‌رسید، کارها به شیوه‌ای کاملا غیرقابل توضیح انجام نمی‌شدند. این موضوع به گونه‌ای خود را نشان می‌داد که گویی نوعی نیروی دیده نشده به طرز مرموزی بر ضد او در جریان بوده است اما او ناامید نشد. در مقابل، از خدا تشکر کرد که خواسته او اجابت نشده است و با ذهنی شکرگزار، استوار و محکم به مسیر خود ادامه داد.

 در عرض چند هفته موقعیت و فرصتی بسیار بهتری بر سر راه او ظاهر شد به طوریکه  او نخستین معامله‌اش را به هر شکل ممکن که بود انجام داد. او به وضوح مشاهده کرد که ذهنی که آگاهی و دانایی بیشتری دارد انسان را از گرفتار شدن در چیزهایی با سود و منفعت کمتر باز می‌دارد.

اگر شما ایمان خود را به موفقیت حفظ کنید، به هدفی که برای خود انتخاب کرده‌اید پایبند باشید، سپاسگزار و شکرگزار نعمت‌های خداوند متعال باشید و هر روز هر آنچه را که در توان دارید به شیوه‌ای موفقیت آمیز انجام دهید مطمئن باشید که همه شکست‌هایی که در مسیر شما برای رسیدن به ثروت ظاهر خواهند ‌شد از بین خواهند رفت.

منبع " کتاب چگونه ثروتمند شویم ؟ با ترجمه استاد آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *