رابطه معنویت با ثروت

رابطه معنویت با ثروت

ذهنی (خداوند متعال) وجود دارد که هر آنچه را که برای دانستن لازم است می داند و شما از طریق داشتن ایمان و باوری راسخ به پیشرفت در زندگی می‌توانید به سازگاری و هماهنگی دقیقی با این ذهن دست بیابید به شرطی که عمیقا سپاسگزار او و نعمت‌هایش باشید.

اشتباه زمانی به وجود می‌آید که یا عجولانه تصمیم می‌گیریم یا در ترس و شک و تردید عمل می‌کنیم و یا انگیزه اصلی انجام کار را فراموش می‌کنیم. این انگیزه رسیدن به زندگی بیشتر و داشتن فراوانی برای همه است.

 

هنگامی که شما در مسیر مشخص و قطعی گام بر می‌دارید، موقعیت‌ها و فرصت‌های  بیشماری  به سوی شما خواهند آمد و شما باید در ایمان و هدف خود ثابت قدم و راسخ باشید و با سپاسگزاری و قدردانی از خداوند در تماس مستقیم با او باشید.

هر روزه هر آنچه را که در توان دارید به بهترین و کامل ترین شیوه ممکن انجام دهید و آن کار را بدون عجله، نگرانی یا ترس انجام دهید. تا آن جاییکه می‌توانید سریع حرکت کنید و رو به جلو گام بردارید اما هیچ گاه عجله نکنید.

به یاد داشته باشید که در لحظه‌ای که در انجام کاری شتاب و عجله می‌کنید، شما در واقع از این که یک خالق و ایجاد کننده باشید خودداری می‌کنید و به یک رقابت کننده تبدیل می‌شوید. در واقع شما به همان عرصه قدیمی بازگشته اید.

هر زمان که خود را در موقعیتی یافتید که در انجام کاری عجله و شتاب می‌کنید بلافاصله لحظه‌ای مکث کنید. توجه خود را معطوف به تصویر ذهنی خواسته‌های خود کنید و به تدریج برای آن چیزهایی که دریافت می‌کنید شکرگزاری را فراموش نکنید. عمل سپاسگزاری و قدردانی همیشه ایمان شما را راسخ و استوار و اهداف شما را تجدید و احیاء می‌کند.

منبع " کتاب چگونه ثروتمند شویم ؟ با ترجمه استاد آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

2 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *