رابطه موفقیت در شغل و ثروت

رابطه موفقیت در شغل و ثروت

اگر درگیر شغلی هستید و احساس می‌کنید که این شغل مناسب شما نیست، قبل از اینکه دست به تلاش و فعالیت بزنید و تا زمانیکه شغل مناسبتری را بدست آورید ننشینید و منتظر نمانید.

احساس دلسردی یا ناامیدی نکنید و چونکه بی‌خانمان شده‌اید ننشینید و شیون و زاری کنید. هیچکس آنقدر بی‌خانمان نشده است که نتواند مکان مناسبی را برای زندگی خود پیدا کند و هیچکس آنقدر کارش بد و نامناسب نیست که نتواند شغل درستی را بدست آورد.

تصویری از شغل مناسب خود را با هدف دستیابی به آن در ذهن خود قرار دهید. اما به یاد داشته باشید که باید در شغل فعلی خود دست به  تلاش و فعالیت بزنید. از شغل فعلی خود به عنوان وسایلی برای بدست آوردن شغل بهتر استفاده کنید و از محیط فعلی خود به عنوان وسیله‌ای برای دستیابی به شغل بهتر استفاده کنید.

 

تصویر شما از شغل مناسب خود اگر با داشتن ایمان و هدف همراه باشد، باعث می‌شود تا نیروی برتر (خداوند متعال) آن شغل را به سوی شما آورد. و عمل شما، اگر در مسیر مشخص و قطعی انجام شود باعث خواهد شد تا شما به سمت آن شغل سوق داده شوید.

اگر شما کارمند یا حقوق بگیر هستید و احساس می‌کنید که باید برای رسیدن به آنچه که می‌خواهید شغل خود را تغییر دهید، پس خیالبافی‌های پیچیده و بیهوده را به کناری بگذارید و برای بدست آوردن شغل دیگری وابسته آن نباشید. حتما درانجام چنین کاری شکست خواهید خورد.

در حالیکه با داشتن ایمان و هدفی استوار به شغل خود دست به تلاش و فعالیت می‌زنید تصویری از خود را در شغلی که دوست دارید قرار دهید و مطمئن باشید که شغلی را که می‌خواهید بدست خواهید آورد.

تصور و ایمان شما نیروی خلاقه‌ای را در درون شما به حرکت در خواهد آورد که آن را به سمت شما خواهد آورد و اعمال شما باعث خواهد شد تا نیروهایی در محیط اطراف شما به سمت شغلی که دوست دارید حرکت کند. در انتهای این بخش، عبارت دیگری را نیز به صحبت‌های قبلی خود اضافه می‌کنیم:

یک ماده متفکر و هوشمند وجود دارد که از آن همه چیزها ساخته می‌شود. این ماده متفکر در حالت اصلی خود رخنه و نفوذ می‌کند و فضاهای میانی جهان را پر می‌کند.

تفکر و اندیشیدن به این ماده آنچیزی را تولید می‌کند که این فکر آن را به تصویر کشیده است.

انسان می‌تواند وقایع را در افکار خود شکل دهد و با تحت تاثیر گذاشتن افکارش بر ماده بی شکل قادر است آنچه را که بدان فکر می‌کرده است به وجود آورد.

برای انجام این کار، فرد باید از ذهن رقابتی به ذهن خلاقه حرکت کند. او باید تصویر مشخصی را از چیزهایی که به آنها علاقه دارد در ذهن خود تشکیل دهد و این تصویر را با هدفی ثابت و مشخص و داشتن ایمانی راسخ  در افکارش حفظ کند. او باید ذهن خود را در مقابل همه آنچیزهایی قرار دهد که مانع از رسیدن او به اهدافش می‌شوند یا تصاویر ذهنی او را تیره و تار می‌کنند یا اینکه ایمان او را به موفقیت از بین می‌برند.

برای آنکه انسان بتواند آنچه را که دوست دارد دریافت کند باید بتواند همین حالا بر افراد و چیزهایی در محیط فعلی خود اثر بگذارد

منبع " کتاب چگونه ثروتمند شویم ؟ با ترجمه استاد آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

.

 

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

2 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *