رابطه پیشرفت و ثروت 2

رابطه پیشرفت و ثروت 2

ترکیب عمل ذهنی و شخصی که توصیف کردم قطعا به نتیجه خواهد رسید و هیچگاه عقیم نخواهد ماند. هر زن و مردی که از این راهنمایی‌ها و دستورات همواره با پشتکار پیروی و مو به مو تبعیت کند ثروتمند خواهد شد. قانون افزایش در زندگی همچون قانون جاذبه دارای قطعیت ریاضی وار می‌باشد. ثروتمند شدن علم دقیق و محکمی است.

حقوق بگیران نیز همچون سایر مواردی که در بالا ذکر شد به درستی و صحت این مفهوم پی خواهند برد. هیچ وقت این احساس را نداشته باشید که چون جایی کار می‌کنید که هیچ موقعیتت و فرصت قابل مشاهده‌ای برای پیشرفت شما وجود ندارد و میزان دریافتی شما آنقدر پایین است که نمی‌توانید از پس هزینه‌های بالای زندگی خود بر بیایید، پس هیچ فرصتی برای ثروتمند شدن در زندگی نخواهید داشت.

 

تصویر مشخصی از آن چیزهایی را که دوست دارید به آن برسید در ذهن خود تشکیل دهید و با داشتن ایمان به موفقیت و انتخاب هدف به تدریج شروع به عمل کنید.

هر روز، هر کاری را که در توان دارید انجام دهید و سعی کنید تا آن کار را به شیوه‌ای کاملا موفقیت آمیز انجام دهید. قدرت موفقیت و هدف را در هر کاری که انجام می‌دهید قرار دهید تا ثروتمند شوید.

اما این کار صرفا با این ایده انجام ندهید که نظر مساعد کارفرمای خود را نسبت به خود جلب کنید با این امید که یا کسانی که در درجات بالاتر شغلی نسبت به شما قرار دارند کار خوب شما را ببینند و به شما ترفیع شغلی دهند. آنها ممکن است دست به انجام چنین کاری بزنند.

شخصی که یک کارگر بسیار خوب و ماهر است و از طریق استفاده بهینه از توانایی‌ها و مهارت‌هایش به جایگاه مناسبی در شغلش می‌رسد و از آن راضی است برای کارفرمایش از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و این به نفع کارفرما نیست که او را ترفیع دهد. ارزش این کارگر بسیار بیشتر از جایگاهی است که در آن قرار دارد.

برای آنکه پیشرفت را در زندگی خود تضمین کنیم چیزی بیشتر از پا را از جایگاه خود فراتر گذاشتن لازم است.

شخصی که مطمئن است پیشرفت می‌کند شخصی است که بسیار فراتر از جایگاه خود حرکت می‌کند، دارای مفهوم مشخصی از آنچیزهایی است که دوست دارد در زندگی به آنها برسد و به این باور رسیده است که می‌تواند به آنچه که می‌‌خواهد برسد و مصمم است به جایگاه واقعی که دوست دارد در آنجا باشد دست پیدا کند.

با این عقیده که کارفرمای خود را از خود راضی کنید سعی نکنید تا فراتر از جایگاه فعلی خود حرکت کنید. این کار را فقط با ایده پیشرفت خود انجام دهید. ایمان و هدف برای رسیدن به فراوانی و افزایش در زندگی را در طول ساعات کاری، بعد و قبل از آن با خود به همراه داشته باشید. این باور را به گونه‌ای در خود قرار دهید که هر شخصی که در تماس با شما قرار می‌گیرد، خواه کارفرمای شما باشد، خواه همکار شما یا  کسی که در سطح اجتماع با او آشنا شده‌اید قدرت هدفی را که شما از خود بروز می‌دهید احساس کند تا حس پیشرفت و افزایش را از شما دریافت کند.

در این صورت، افراد به سمت شما جذب خواهند شد. اگر هیچ احتمالی از پیشرفت در شغل فعلی شما وجود نداشته باشد شما به زودی شاهد ایجاد موقعیت‌های دیگری برای گرفتن شغلی بهتر خواهید بود.

منبع " کتاب چگونه ثروتمند شویم ؟ با ترجمه استاد آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *