رابطه کار و ثروت

رابطه کار و ثروت

کار شما هر چیزی که باشد، اما این حقیقت را نباید از یاد ببرید که شما باید همین حالا دست به فعالیت و تلاش بزنید. شما  با فکر گذشته نمی‌توانید زندگی و تلاش کنید و دانستن این موضوع برای شفافیت تصویر ذهنی شما ضروری است. تصاویری را که از گذشته در ذهن خود دارید به کل پاک ‌کنید. شما با فکر آینده نیز نمی‌توانید زندگی کنید زیرا آینده هنوز فرا نرسیده است و تا زمانیکه آینده فرا برسد شما نمی‌توانید بگویید که چه چیزی در آینده اتفاق خواهد افتاد.

اگر با معطوف کردن ذهن خود بر آینده زندگی کنید، عمل فعلی شما با ذهنی از هم پاشیده انجام خواهد شد و در عین حال موثر و کارا نیز نخواهد بود .

 

کل ذهن خود را بر روی اعمال فعلی خود معطوف کنید.

باید مواظب باشید که تمایلات خلاقانه خود را به ماده اولیه منتقل نکنید و سپس بنشینید و منتظر نتیجه باشید. اگر شما به چنین کاری دست بزنید، هیچگاه به اهداف خود نخواهید رسید. همین حالا آستین‌ها را بالا بزنید و شروع به فعالیت کنید. هیچ زمانی به  غیر از زمان حال وجود ندارد و نخواهد داشت. اگر به تدریج خود را برای پذیرش آنچه که دوست دارید آماده کنید باید از همین حالا شروع کنید.

و عمل شما هر آنچه که باشد، باید در شغل و حرفه فعلی شما گنجانده شود و باید بر اشخاص و چیزهایی تاثیر بگذارد که در محیط فعلی شما وجود داشته باشد.

شما نه می‌توانید جایی که حضور ندارید دست به عمل و تلاش بزنید، نه جاییکه در گذشته بوده‌اید و نه جاییکه در آینده خواهید بود. شما فقط می‌توانید جاییکه الان و باز هم تاکید می‌کنم جاییکه همین حالا در آن حضور دارید دست به فعالیت و تلاش بزنید.

اگر کار دیروز شما به خوبی انجام نشده است یا ضعیف انجام شده است ناراحت نشوید. کار امروز خود را به درستی انجام دهید.

سعی نکنید تا کار فردای خود را امروز انجام دهید. هنگامی که موقع آن کار فرا برسد زمان کافی برای آن انجام وجود خواهد داشت.

تلاش نکنید تا از طریق وسایل پنهانی یا مرموز بر افراد یا چیز‌هایی تاثیر بگذارید که خارج از دسترس شما هستند.

قبل از عمل کردن، منتظر تغییر محیط نمانید. تغییر محیط را از طریق تلاش و فعالیت بدست آورید.

شما می‌توانید در محیطی که الان در آن حضور دارید دست به فعالیت بزنید تا موجب انتقال شما به محیط بهتری شود.

با داشتن ایمانی استوار و محکم و هدفی مشخص، تصویر خود را از خواسته‌هایتان در محیط بهتری نگه دارید اما با تمامی وجود، قدرت و ذهن خود در محیط فعلی که در آن حضور دارید دست به تلاش و فعالیت بزنید.

هیچ زمانی را در روز برای خیالبافی‌های بیهوده و عبث سپری نکنید. فقط تصاویری را از آن چیزهایی که دوست دارید در ذهن خود تشکیل دهید و همین حالا، باز هم تاکید می‌کنم، همین حالا، آستین‌ها را بالا بزنید و شروع به کار و تلاش بکنید.

به هیچ چیز دیگری فکر نکنید و فقط در جستجوی چیزهای جدید یا اعمال و کارهای عجیب، غیر معمول یا فوق ‌العاده‌ای برای انجام دادن باشید و این نخستین گام در فرایند ثروتمند شدن است. این موضوع محتمل است که اعمال شما، اگر حداقل برای مدت مدیدی با شما همراه باشند، همان‌هایی خواهد بود که شما در گذشته آنها را در ذهن خود ایجاد کرده بودید. اما شما همین الان باید شروع به اجرای این اعمال به شیوه‌ای مشخص و قطعی بکنید که قطعا باعث ثروتمند شدن شما خواهد شد.

منبع " کتاب چگونه ثروتمند شویم  با ترجمه استاد آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *