رهایی از اعتیاد با هیپنوتیزم درمانی

رهایی از اعتیاد با هیپنوتیزم درمانی
پائولین می‌خواست به خرده اعتیادهای خود، خوردن میان وعده های بسیار، کشیدن سیگار و خوردن مشروب، پایان دهد. برای رهایی از این عادت ها او تصمیم گرفت که هیپنوتیزم درمانی را امتحان کند.

به گزارش پایگاه خبری سفیر، 15 روز بعد از جلسات درمانی، پائولین دیگر اعتیادی به سیگار کشیدن نداشت و این مورد از 35٪ مواردی بود که هیپنوتیزم به ترک اعتیاد افراد کمک می‌کند.

دکتر جان مارک بنهایم – هیپنوتراپیست- توضیح می دهد:از آنجائیکه تکنیک های هیپنوتیزم کردن بسیار موثر هستند و می توانند به افراد کمک کنند، موجب جذب افراد از هر قشری می شوند که از سلامت کافی برخوردار نیستند.

تیم پزشکی بیمارستان سینت جوزف در پاریس یک قدم بیشتر جلو رفته و از هیپنوتیزم برای بیهوشی های موضعی در اتاق عمل استفاده می کند.

دکتر سامی آنیجار – جراح عروق- اضافه می کند: موجب آرامش است که بیمار بتواند صبور بماند، اذیت نشود و دردی احساس نکند. این بهترین تسلی برای ماست. روند کار در بیهوشی موضعی توسط هیپنوتیزم همانند بیهوشی کامل است.

در سالهای اخیر، هیپنوتیزم در علم پزشکی کاربردهایی داشته ولی کاربرد آن بسیار محدود بوده.

به هر حال امروزه در فرانسه، مدرک دانشگاهی هیپنوتیزم به هیپنوتیزم کنندگان پیشنهاد می شود تا از این طریق آموزشهای خود را کامل کنند.
منبع :http://safirnews.com/

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *