روشهای استفاده از کریستالها و سنگها

روشهای استفاده از کریستالها و سنگها
جواهرات
استفاده تزئینی از کریستال ها یکی از موثرترین روش های شفابخشی است. برای به دست آوردن نتایج بهتر، سنگ باید با بدن تماس مستقیم داشته باشد. از کریستال تا زمانی استفاده کنید که اوضاع جسمی و روحی تان رو به بهبود نهد. زمانی که نشانه هایی جزئی از رو به زوال رفتن قدرت فردی می بینید، علامت این است که عملکرد خود شفابخشی بدن ضعیف شده است. این ضعف ممکن است فقط چند ساعت طول بکشد. با این حال، کریستال را درآورید و فقط روزی سه بار و هر بار نیم ساعت آن را به گردن بیندازید.
همراه داشتن کریستال
می توانید کریستال را در جیب بگذارید و هر از کاهی آن را لمس کنید تا انرژی شفابخش آن مستقیما وارد پوستتان شود

گذاشتن کریستال روی بدن
می توان کریستال را مستقیم روی بدن با چاکرا گذاشت. برای این کار، کریستال را چند دقیقه روی عضو بیمار یا سالم بگذارید و آن را نگه دارید تا اثر شفابخشی آن وارد بدن شود.

جاسازی کریستال زیر بالش
اگر کریستالی را هنگام خواب، زیر بالش بگذارید، از انرژی های آن در خواب بهره خوهید گرفت.

قرار دادن کریستال در اتاق
کریستال ها به محیط کار و خانه انرژی می دهند. آن ها را در جایی از اتاق بگذارید که بتوانید ببینیدشان و ارتعاشاتشان را حس کنید. در این صورت، وقتی در اتاق می نشینید از نظر روحی، جسمی و ذهنی احساس بهتری خواهید داشت. اگر دلتان می خواهد اتاقتان پر از آرامش باشد، کوارتز صورتی در اتاق بگذارید. گذاشتن فلوریت ارغوانی نزدیک تلویزیون یا کامپیوتر، شما از تشعشعات الکترونیک حفظ خواهید کرد. قطعه ای آمیتیس یا کوارتز دودی را در محل کار خود بگذارید، تا انرژی های منفی را جذب و شما را از عصبانیت و پرخاش دیگران در امان نگه دارد. هم چنین می توانید برای ایجاد تعادل در اتاق، چهار کریستال را در چهار گوشه اتاق و رو به مرکز کار بگذارید.

مراقبه با کریستال
در سراسر جهان مردم برای افزایش آرامش ذهن و جسم مراقبه می کنند. استفاده از کریستال هنگام مراقبه نیروی بیشتری به شما می دهد. در واقع، کریستال ها به شما کمک می کنند به وضعیت عمیق تری از آرامش و سکون دست یابید. آن ها بهترین ابزار برای دستیابی به عمق وجود هستند و فرد را دریافتن خود واقعی یاری می دهند، به طوری که با پایان مراقبه، به بصیرتی تازه و راه حل های جدیدی برای مشکلات خود دست می یابید. از اعضای خانواده کوارتز، به خصوص کوارتز شفاف، آمیتیس، کوارتز صورتی و کوارتز دودی، برای مراقبه استفاده می شود

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در سنگ درمانی

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *