زندگی در دنیای واقعی

دنیای واقعی

«در آغاز فقط احتمالات وجود داشت. کائنات، فقط زمانی می‌توانست موجودیت یابد که کسی نظاره‌گر آن بود. مهم نیست که نظاره‌گرها چند میلیون سال بعد ظاهر شوند. کائنات وجود دارد چون ما از وجود آن آگاه هستیم.»

مارتین ریس (سال تولد 1942) … فیزیک‌دان نجومی

دوست دارم تو را به پشت صحنه‌ی دنیایی ببرم که مشاهده می‌کنی، چون بیشتر چیزهایی که مي‌بيني به اندازه‌ای که تصور می‌کنی، واقعی نیست . چند گام ماجراجویانه به دنیای نامرئی، دید تو را نسبت به دنیایی که مشاهده می‌کنی، تغییر می‌دهد و تو را برای دریافت زندگی نامحدود آزاد می‌کند.

 

بیشتر چیزهایی که الان درباره‌ی دنیای واقعی‌ات باور داری، حقیقت ندارد . تو چیزی فراتر از آنچه تصور می‌کنی، هستی. زندگی و کائنات چیزی فراتر از درک توست .

تصور می‌کنی در دنیا همه چیز در میزان محدودی وجود دارد . تصور می‌کنی میزان محدودی از پول، سلامتی و منابع وجود دارد، اما این درست نیست. در دنیای واقعی درباره‌ی هیچ چیز فقدان وجود ندارد .

فیزیک کوانتوم به ما می‌فهماند که سیاره‌های زمینی و کائنات نامحدودی وجود دارد و ما در هر لحظه از یک واقعیت سیاره‌ی زمین و کائنات، به واقعیتی دیگر حرکت می‌کنیم . این دنیای واقعی است که از طریق علم آشکار شده است.

 

منبع " کتاب قدرت با ترجمه استاد آرام "

انتشارات موسسه تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *