زندگی شاد و بدون استرس با مدیتیشن

زندگی شاد و بدون استرس با مدیتیشن
مدیتیشن با تغییر در عملکرد مغز ، فشار خون ، متابولیسم ، کاهش درد و کنترل استرس مرتبط است. در اینجا درباره چگونگی کارکرد مدتیشن در مبارزه با استرس مطالبی را بیان میکنیم.
چرا استرس ؟

استرس شما را از لحاظ احساسی و جسمی پایین میکشد. در رفتار ما ، نگرش و خلق و خوی ما تاثیر میگذارد. آیا می دانستید که استرس می تواند عوارض جانبی بسیار نامطلوبی داشته باشد.

استرس می تواند منجر به افسردگی ، افزایش ضربان قلب ، سردرد ، خوردن بیش از حد ، کمبود خواب ، درد مفاصل ، گوشه گیری اجتماعی و خیلی موارد دیگر شود.

در این عصر مدرن ، مدیتیشن ابزار کمکی است.

چگونه مدیتیشن به شما کمک کند ؟” ” شما را آرام می کند احساس می کنید بیشتر از محیط اطراف خود آگاه هستید،” تمرین مدیتیشن باید به طور منظم انجام گیرد.

محققان همچنین نشان می دهند که مدیتیشن یک ابزار بسیار قدرتمند شفا دهنده ای است.

آیا می دانید که دانشمندان ادعا می کنند که با مدیتیشن می توانید فعالیت مغز خود را تغییر دهید ؟

و بسیاری ازآنها استفاده از مدیتیشن را به عنوان یک ابزار برای مبارزه با بیماریهای خطرناک عنوان کردند.

مبارزه با استرس با مدیتیشن-موقعیت قرارگیری

به طور سنتی – مدیتیشن خیلی خوب است. ویژگی اصلی مدیتیشن این است که در یک موقعیت پشت خود را راست، قفسه سینه خود را تحت فشار قرار می دهید و به سمت خارج تنفس عمیق میکنید، و همین به شما آرامش می دهد

مبارزه با استرس با مدیتیشن – تنفس

فنون تنفس مناسب برای مدیتیشن ضروری است. برای شروع به سادگی چشمان خود را ببندید و با بینی نفس عمیق بکشید . بازدم به شدت از دهان خارج می شود. تمرکز بر روی تنفس و نفس کشیدن هوای تازه، اکسیژن رسانی بیشتر و شادی بیشتری را به همراه دارد . این ورزش در آرامش فوق العاده تاثیر گذار است .

مبارزه با استرس با مدیتیشن – تمرکز و ذهن

یا باید در مورد چیزهای خوب در زندگی فکر کنید یا در مورد استرس خود چاره ای بیندیشید ؟ این بستگی به شدت و میزان استرس دارد. سطح استرس افراد متفاوت است و این شما هستید که باید تصمیم بگیرید . با مدتیشین حس آرامش برقرار خواهد شد و، روش های بسیاری از کنترل ذهن وجود دارد که شما می توانید استفاده کنید .

استرس ممکن است از بسیاری از عوامل ناشی شده باشد . بیکاری ، بحران مالی ، روابط ناسالم ، قمار ، رذیلت ، و غیره – و بسیاری از علل دیگر نیز وجود دارد. ، حتی تجارب بد در دوران کودکی به علت استرس در زندگی تاثیر گذار است .

منبع: دانشنامه سلامت

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *