شادابي و كاميابي فقط با مثبت انديشي

شادابي و كاميابي فقط با مثبت انديشي

زندگي سرشار از نعمتها و ثروتهاي نامحدود است. همه ي انسانها حق و اختيار دارند در زندگي موفق شده و با شادماني و نشاط زندگي كنند، ولي دستيابي به شادي و شادابي و موفقيت در هر زمينه، فقط به همت و تلاش افراد بستگي دارد. هيچ كس جزء خود شخص نمي تواند موفقيت ها و شادابي ها يا غم ها و شكست ها را براي خويشتن فراهم سازد. چگونه است كه گروه اندكي، احساس خوشبختي و سعادت مي كنند، درحالي كه عده ي زيادي از خود ناراضي هستند؟

به طور كلي، هركس حوادث و القائات بيروني را باتوجه به باورها و بينش خود تفسير و توجيه مي كند. درواقع حقيقت همه چيز از افكار و ذهن انسان سرچشمه ميگيرد، يعني انسان ساخته و پرداخته ي افكار خويش است،درواقع تو همان هستي كه مي انديشي، اين ذهن ماست كه از ما انسان موفق و قوي مي سازد، يا برعكس آن عمل ميكند.
روانشناسان معتقدند كه انديشه ها و پندارهاي ماست كه كيفيت زندگي ما را مي سازد. انديشه ها هستند كه موجب موفقيت يا شكست، عامل سلامتي يا مريضي، باعث خوشبختي يا بدبختي ما هستند. با انديشه هاي مثبت هست كه انسان سرشار از شور و شوق و اشتياق، احساس خوشبختي، تندرستي و آرامش مي كند و با افكار منفي است كه احساس شكست، بدبختي، مريضي، بيچارگي و بدبيني مي كند.
منبع :qodratezehn

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *