شخصیت رو به پیشرفت

شخصیت رو به پیشرفت

مطالبی را که در فصل گذشته عنوان کردم برای اشخاصی که درگیر کارهای حرفه‌ای تجارت هستند و همچنین برای حقوق بگیران و هر شخصی که مشغول به فروش یا هر کار تجاری دیگر می‌باشد به طرز یکسانی کاربرد دارد.

صرف نظر از اینکه صاحب چه شغلی می‌باشید، پزشک هستید یا معلم یا روحانی، اگر بتوانید مفهوم افزایش در زندگی را به دیگران نیز منتقل کنید و این حقیقت مهم را به آنها بقبولانید، آنها به سمت شما گرایش پیدا خواهند کرد و در نتیجه شما ثروتمند خواهید شد.

پزشکی که تصویری از یک شفا دهنده بزرگ و موفق را از خود دارد و همانطور که در بخش‌های پیشین نیز توضیح داده شد، با داشتن ایمانی راسخ و محکم برای تحقق کامل این تصویر تلاش می‌کند به آنچنان ارتباط نزدیکی با منبع زندگی می‌رسد که موفقیت او در زندگی قطعی است. در نتیجه، بیماران گروه گروه فقط به پیش این پزشک می‌آیند چون مطمئن هستند که او می‌تواند آنها را شفا دهد.

هیچ گروهی به اندازه کارورزان رشته پزشکی این فرصت را پیدا نمی‌کنند تا از تعلیمات این کتاب به بهترین نحو ممکن استفاده کنند و آن را به کار بگیرند. مهم نیست که پزشکان متعلق به کدام یک از رشته‌های پزشکی باشند زیرا قوانین این کتاب برای همه آنها کاربرد دارد و آنها می‌توانند به طرز یکسانی از آن استفاده کنند.

 " انسان رو به پیشرفت " در پزشکی که دارای تصویر ذهنی مشخصی از خود به عنوان یک فرد موفق می‌باشد و از قوانین مربوط به داشتن ایمان، انتخاب هدف و سپاسگزاری در راه رسیدن به موفقیت تبعیت می‌کند هر بیماری را که می‌پذیرد به خوبی درمان می‌کند.

در حوزه مذهب، جهان به شدت خواستار روحانیان و مبلغان دینی است که می‌توانند به پیروانشان مفهوم حقیقی و واقعی فراوانی را در زندگی آموزش دهند. روحانی و مبلغی که بر جزئیات علم ثروتمند شدن مسلط است و از دانش و آگاهی خوبی از علوم وابسته به این علم همچون خوب زندگی کردن، بزرگ و عالیمقام شدن و تسلط عشق بر زندگی برخوردار است و تمامی این جزئیات را به خوبی به پیروانش منتقل می‌کند همیشه از حضور گروه بسیاری از پیروانش برای گوش فرا دادن به صحبت‌هایش بهره خواهد برد.

این واقعیتی است که جهان به دانستن آن نیاز دارد. این واقعیت مفهوم افزایش را به زندگی انسان خواهد بخشید و افراد آن را با سرور و خوشحالی خواهند شنید و از شخصی که این حقیقت را برای آنها به ارمغان آورده است حمایت قاطعانه و فراوانی خواهند کرد.

حال چیزی که مورد نیاز است تجلی علم زندگی از آن روحانی است. ما خواهان مبلغان یا روحانیانی هستیم که خود ثروتمند شده باشند، از سلامتی کامل برخوردار باشند، بزرگ و عالیمقام باشند و عام و خاص آنها را دوست داشته باشند. این نوع مبلغان به ما خواهند آموخت تا چگونه ثروتمند شویم، از چه طریقی می‌توانیم از سلامتی کامل برخوردار شویم، راه بزرگ و عالیمقام شدن در زندگی چیست و چه کار کنیم که همه، اعم از عام و خاص، ما را دوست داشته باشند. این روحانیان و مبلغان قطعا طرفداران و پیروان گسترده‌ای خواهد داشت.

همین موضوع در مورد معلمی که با داشتن ایمانی راسخ و محکم و انتخاب هدفی مشخص روح زندگی رو به پیشرفت را در دانش آموزانش پدید می‌آورد نیز صدق می‌کند. این معلم هیچگاه " بیکار " نمی‌ماند. هر معلمی که با ایمان و باور کار می‌کند می‌تواند این مفهوم را به شاگردانش نیز منتقل کند. اگر این معلم به چنین باوری در زندگی خود نرسد و این باور بخشی از زندگی و عمل روزانه او نشود، قطعا نمی‌تواند آن را به شاگردانش منتقل کند.

هر آنچه که در مورد معلم، مبلغ و پزشکی که در بالا شرح آن رفت صدق می‌کند در مورد وکیل، دندانپزشک، دلال معاملات املاکی، نماینده یک شرکت بیمه و هر کس دیگری نیز درست است و صدق می‌کند.

منبع " کتاب چگونه ثروتمند شویم ؟ با ترجمه استاد آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *