شیوه های کاربردی لاغری با آبمیوه طبیعی

شیوه های کاربردی لاغری با آبمیوه طبیعی
از آبمیوه خود لذت ببرید. غذاهای تازه کمتر نمک و نگه دارنده داشته و ویتامین بیشتری نسبت به کنسروها و غذاهای یخ زده دارند. از کجا معلوم، شاید به قدری خوشتان بیاید که گیاهخوار شوید!
یک آبمیوه گیر بخرید. یا به صورت آنلاین و یا از مغازه های لوازم خانگی تهیه کنید. طوری آبمیوه بگیرید که تمام پالپ ها و فیبرهای میوه را هم با آن بخورید. از آبمیوه گیرهای دستی هم می توانید استفاده کنید. هرچند به اندازه برقی ها سریع نیستند، اما کمی هم ورزش می کنید! سبزیجات را می توانید همراه مقداری آب، داخل مخلوط کن بریزید.
آبمیوه در کاهش وزن بسیار موثر و مفید عمل می کند. به علاوه آبمیوه هم وزن را کم می کند و هم سموم بدن را دفع می نماید. این مقاله را بخوانید و راهکارهای عملی آن را برای کاهش وزن با آبمیوه به کار ببندید.
راهکارهای عملی برای کاهش وزن با آبمیوه

تقریباً ۲۰ دقیقه قبل از هر وعده غذایی، یک لیوان آب سبزی یا میوه بنوشید تا گرسنگی را برطرف کند و ویتامین ها و مواد معدنی لازم را به بدن برساند. اسفناج، کلم، کلم بروکلی، هویج، کرفس، مارچوبه، و خیار ویتامین فراوانی دارند و برای هر رژیمی مناسب اند. به علاوه از بین برنده سموم بدن هم می باشند. کرفس، مارچوبه و خیار ادرار آور هستند که باعث دفع آب بدن می شوند. سیر هم برای فشار خون مفید است.
به آبمیوه خود ادویه بزنید. ادویه باعث تحریک متابولیسم بدن می شود. بهترین ادویه جات فلفل دلمه ای، فلفل شیرین، فلفل تند و دارچین هستند.
ا
نکات و هشدارها
از نوشیدن آبمیوه های حاضری خودداری کنید. زیرا مقدار زیادی شکر دارند.
از گشنیز و ریحان دوری کنید، چون اشتها را به شدت تحریک می کنند.
۶۰ گرم بیشتر آب سبزی رقیق شده ننوشید، وضع مزاج تان به هم می خورد.
منبع- مجله پزشکی جامع ترین مجله پزشکی و سلامت

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *