طریقه تحت تأثیر گرفتن در هیپنوتیزم

طریقه تحت تأثیر گرفتن در هیپنوتیزم

برای این‌که شخصی را خواب کنیم ابتدا باید او را تحت تأثیر بگیریم و اراده‌اش را سلب نماییم، هر استادی طریقه بخصوصی دارد که بعداً آنها را خواهیم نگاشت، ولی در این‌جا مجملاً طریقه‌ای را یاد می‌دهیم که باید آن را تمرین کرد که در صورت دارا بودن نیرو و قدرت مغناطیسی، در روی معمول تأثیر خواهید گذاشت.

hipnotizm
معمول را راحت روی صندلی می‌نشانید و خود در برابر او نشسته و دو انگشت شست او را در دست خود نگاه می‌دارید به طوری ناخن‌های شما و معمول به طرف بیرون واقع شود و دست‌ها از طرف داخل بهم متصل باشند در ضمن زانوهای معمول را جفت کرده و میان دو زانوی خود قرار می‌دهید و پاهای خود را نیز به پاهای او متصل می کنید و در ریشه چشمانش نگاه می‌نمایید و تلقین را شروع کرده و دستور می‌دهید که در چشمان شما نگاه نماید.
بعد از چند دقیقه معمول در بدن خود احساس حرارت می‌کند و کم‌کم اراده‌اش نیز سلب شده و مطیع می‌شود و با تلقین «بخواب» زود به خواب می رود و برای بیرون آوردن او از این حالت نیز در چشمانش فوت کرده و دست‌ها را به هم می‌زنید و می‌گویید «تمام شد» و معمول در این موقع به حالت عادی بر می‌گردد.
اصول خواب
ابتدا معمول را تحت تأثیر می گیرید و از سر تا نوک انگشتان پا چندین پاس می‌دهید. باید در این موقع چشمانتان را از ریشه چشم معمول برندارید و تلقین خواب کنید و موقعی که چشم‌های معمول بسته شد شروع به پاس کرده و هم‌چنان تلقین را ادامه دهید تا هر ان خوابش سنگین‌تر شود. در موقع خواب کردن باید حواس استاد جمع بوده و کم حوصله نباشد زیرا مختصر حواس‌پرتی و کم حوصلگی عملیات را خنثی می‌نماید و به همین جهت خلوت بودن اتاق را شرط دانستیم، در حین عمل بهتر است که هم با مانیه‌تیزم و هم,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, با هیپنوتیزم و هم‌چنین تلقینو القا کار کرد تا در امر خواباندن بهتر موفق شد. خوب است که قبل از تحت تأثیر گرفتن چندین پاس از رستن‌گاه موی سر در پیشانی تا بالای سر معمول بدهید. این عمل برای سنگین کردن سر معمول مفید است و چنان که استاد بخواهد عملیات جراحی را در بیمار انجام دهد بایستی اول امتحان کند که آیا خوب به خواب رفته است یا نه، چنان‌که به خواب نرفته باشد باید پاس‌های زیادی بدهد تا خوابش سنگین‌تر شده و معمول به حالت سوم [رجوع به تأثیرات عمومی] بیفتد تا عملیات جراحی به خوبی انجام گرفته و بی خطر باشد.
منبع :http://hipnotism.ir/

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *