علت علمی ایجاد بیماری‌های روانی و نقش هیپنوتیزم در معالجه آن

علت علمی ایجاد بیماری‌های روانی و نقش هیپنوتیزم در معالجه آنها
حرف و تلقین مانند داروها بر روی اعضاء بدن اثر می‌کند.
موهای سفید و ریخته شده این خانم به وسیله هیپنوتیزم دوباره رویید و سیاه شد.
درد نیمه سر این دانشجو و بی خوابی این آقا به وسیله هیپنوتیزم معالجه شد.
تنگ نفس این مرد و خجولی این کارمند شب شاسی این جوان به وسیله هیپنوتیزم معالجه شد.
هیپنوتیزم با الکلیسم و مرد سیگاری چه کرد؟

حرف و تلقین از راه اعصاب، غدد مترشحه داخلی را تحریک می‌کند، در نتیجه غدد مترشحه داخلی هورمون‌هایی تولید می‌کنند که شخص را معالجه یا بیمار می‌کند .
این دانشمند الکترودهایی نازک‌تر از مو بر سلول های مغزی فرو کرد و با فرستنده الکتریک آزمایش شونده را وادار به اعمال مختلف نمود.
گاهی «حرف» به تنهایی ایجاد بیماری می کند- من تصور نمی‌کنم کسی وجدو داشته باشد که مخالف و منکر این عقیده باشد که یک کلمه حرف یا یک جمله تکراری گاهی چه اثری بر روی اعضاء بدن ما می گذارد و این حقایق را در مبحث تلقین پذیری بررسی کردیم.
ترشح بزاق دهان و معده به وسیله «حرف»- یک نفر آدم گرسنه با شنیدن اسم غذا دهانش آب می‌افتد یعنی بزاف دهان و معده‌اش شروع به ترشح می‌کند، با شنیدن بوی غذا نیز بزاق دهان و معده‌اش ترشح می‌کند، با دیدن غذا باز هم بزاق دهان و معده‌اش ترشح می‌کند.
در حقایق بالا، چشم، گوش، بینی خبر غذا را به مغز و مغز به اعصاب و اعصاب به غدد مترشحه دهان و معده می‌رساندو براق دهان و معده شروع به ترشح می‌کند.
احساس ترس چه از راه شنیدن و چه از راه دیدن به مغز منتقل و از مغز به وسیله سیم‌های تلگرافی به نام اعصاب به قلب و غدد داخلی می رسد، در نتیجه قلب شروع به زدن می‌کند، براق دهان ,دهان و تمام بدن خشک می‌شود.
فقط یک کلمه «حرف» می‌تواند انسانی را بکشد- هنگامی که به مادری تلقین کردند بچه‌ات زیر ماشین رفته مادر مُرد، و نیز هنگامی‌که به شخص طماعی گفتند دویست‌هزار تومان برنده شده‌ای سکته کرد. در این واقعه هم گوش خبر را به مغز و مغز به سیم‌های تلگرافی به نام اعصاب رساند و اعصاب قلب و اعضاء داخلی را از کار انداختند.
گوجه ترش- هم اکنون در حضور چند نفر اسمی از گوجه ترش، آلوچه ترش ببرید و یا در حضور چند نفر گوجه ترش یا آلوچه ترش را با ملچ و ملوچ بخورید ببینید چگونه آب دهان همه راه می‌افتد به(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) عبارت علمی بزاق دهان ترشح می‌کند. زیرا چشم و گوش این خبر را به مغز و مغز به اعصاب و به غدد مترشحه داخلی بدن می‌رساند و غدد مترشحه داخلی شروع به فعالیت می‌کند. دکتر «وان پلت» با تشریح وظایف سلسله اعصاب و چگونگی تأثیر حرف و تصور بر روی اعضاء بدن این حقیقت را بهتر به ثبوت رسانده است.
منبع :http://hipnotism.ir/

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *