عمل کردن به شیوه‌ای مشخص و قطعی

عمل کردن به شیوه‌ای مشخص و قطعی

فکر قدرت خلاقانه یا نیروی محرکه‌ای است که باعث به کار افتادن نیروی خلاقه انسان می‌شود.

فکر کردن به شیوه‌ای مشخص و قطعی ثروت را برای شما به ارمغان می‌آورد اما شما نباید تنها به قدرت تفکر خود وابسته باشید و هیچ توجهی به فعالیت و تلاش‌های شخصی نداشته باشید.

این صخره‌ای است که کشتی شکسته بسیاری از متفکران و دانشمندان با آن برخورد می‌کند. این صخره همان ارتباط دادن فکر با فعالیت و تلاش‌های شخصی است.

ما هنوز به مرحله پیشرفت نرسیده‌ایم و حتی تصور محتمل بودن چنین مرحله‌ای که در آن یک شخص بتواند مستقیما از ماده بی‌شکل بدون دخالت فرایندهای طبیعی یا بدون دخالت دست انسان به پیشرفت برسد نیز غیر ممکن است. انسان نباید فقط فکر کند بلکه فعالیت و تلاش‌های شخصی او نیز باید مکمل افکارش باشد.

از طریق فکر، شما می‌توانید کاری کنید که طلا در کوهستان‌ها به سوی شما سرازیر شود اما فکر به تنهایی نمی‌تواند زمین را حفر کند، آن را استخراج کند و تبدیل به طلا بکند و بعد مستقیم در داخل جیب شما قرار گیرد.

تحت نیروی محرکه خداوند، کارها و تلاش‌های انسان به گونه‌ای سامان داده شده است که کسی برای استخراج طلا از معدن برای شما روانه می‌شود و معاملات تجاری افراد دیگر نیز به گونه‌ای هدایت می‌شود که طلا در نهایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

و شما هم باید امور تجاری خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که هر زمان که طلا به سوی شما آمد آن را دریافت کنید. افکار شما می‌تواند همه چیزهای زنده و غیر زنده را ایجاد کند و به گونه‌ای کار ‌کند که هر آنچه را که می‌خواهید برای شما به ارمغان ‌آورد، اما فعالیت شخصی شما نیز باید به گونه‌ای باشد که بتوانید به درستی به آنچه که دوست دارید دست پیدا کنید. شما نباید در مقام انفاق و دزدی چیزی را از کسی دریافت کنید.

شما باید به هر کسی به جای پرداخت به شکل نقدی در قبال هر آنچه که از او دریافت می‌کنید چیزی را بدهید که استفاده بیشتری برایش داشته باشد.

استفاده علمی از فکر شامل تشکیل تصویر مشخص و مجزایی در ذهن از آنچیزهایی است که دوست دارید به آن برسید و سریع شما را به اهدافتان در زندگی می‌رساند. با داشتن ایمانی راسخ و نفوذ ناپذیر است که شما می‌توانید به خواسته‌ها و آرزوهای خود جامه عمل بپوشانید.

سعی نکنید تا در مورد افکار خود به شیوه‌ای پنهانی یا مخفی برنامه ریزی کنید تا با این ایده فکرتان به بیرون تراوش کند و کارها را برای خود انجام دهید. این کار تلاش‌های شما را به هدر می‌دهد و نیروی شما را برای فکر کردن با سلامت عقل تضعیف می‌کند.

عمل فکر در فرایند ثروتمند شدن به طور کامل در بخش‌های گذشته توضیح داده شد: داشتن ایمان و هدف به طرز مثبتی بر تصویرتان بر ماده بی‌شکل تاثیر می‌گذارد. ماده بی‌شکل همانند شما دارای خواسته مشابهی برای داشتن زندگی فراوانتر است. ماده بی‌شکل این تصویر را از ذهن شما دریافت می‌کند و همه نیروهای خلاقه موجود در درونتان را از طریق کانالهای عادی فعالیت و تلاش به جریان می‌اندازد و به سمت شما سوق می‌دهد.

این وظیفه شما نیست تا فرایند خلاقه را هدایت یا نظارت کنید. همه آنچه که شما باید انجام دهید این است که تصویر خواسته خود را در ذهنتان حفظ کرده و هدفتان را انتخاب کنید و با داشتن ایمانی راسخ و تزلزل ناپذیر مطمئن باشید که به خواسته‌هایتان خواهید رسید.

اما شما باید به شیوه‌ای مشخص و قطعی عمل کنید تا بتوانید آنچه را که متعلق به شماست ارج و قدر نهید و به چیزهایی برسید که تصویرشان را در ذهن خود از مدت‌ها قبل تشکیل داده‌اید و آنها را باید در جایگاه درستی قرار دهید.

در واقع، شما می‌توانید حقیقت این موضوع را به خوبی مشاهده کنید. هنگامی که چیزی به دست شما می‌رسد، آن چیز در دستان افراد دیگری نیز خواهد بود. این افراد معادل همان چیز را از شما طلب خواهند کرد و شما نیز می‌توانید آنچه را که مالک آن هستید فقط از طریق اهدای چیزی به شخص دیگری بدست آورید.

کیف پول شما نباید همچون کیف پول فورتوناتا (Fortunata  ) شود که همیشه بدون هیچ گونه تلاشی از طرف شما پر از پول ‌باشد.

حیاتی ترین و ضروری ترین مرحله در فرایند ثروتمند شدن زمانی است که فکر و عمل شخصی با هم در آمیخته می‌شود. افراد بسیاری وجود دارند که اگرچه آگاهانه یا ناآگاهانه نیروی خلاقانه درونشان را از طریق قدرت خود و پافشاری بر خواسته‌هایشان به جریان می‌اندازند اما همچنان فقیر باقی می‌مانند زیرا هنوز پذیرش چیزی را که دریافت می‌کنند ندارند.

از طریق فکر، چیزهای دلخواهتان به سوی شما سوق داده می‌‌شوند. از طریق عمل، شما آنچیزها را دریافت می‌کنید.

منبع " کتاب چگونه ثروتمند شویم  با ترجمه استاد آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *