فن آرامش متعالي

فن آرامش متعالي
كم و كيف انرژي روحي يا رواني موجود زنده نقش به سزايي در سرنوشت سلامتي و يا بيماري داشته به طوري كه براي تعيين كيفيت سلامتي مي توان از دستگاه مخصوص براي مشاهده اشعه يا هاله هاي نوراني اطراف موجود زنده استفاده كرد.

● ميزان قدرت انرژي و رنگ هاله مي تواند نوع بيماري را مشخص كرده و حتي بيماري هايي كه در آينده رخ خواهد داد و اين كه سير بهبودي چگونه خواهد بود را نشان مي دهد.

● اثبات انرژي رواني و هاله هاي اطراف آن و ارتباط آن با نوع سلامتي و بيماري نشانگر آن است كه بيماري رواني موجب بيماري جسم مي شود. به همين منظور براي سلامت و بهبودي جسمي بايد به سلامت و بهبودي روحي توجه شود.

● براي سلامت و بهبودي روح بايد به آرامش متعالي و عرفاني رو آورده و با تكيه به منبع آرامش كه خداوند سبحان است موجب آرامش روح و تسلي خاطر شده و در نهايت موجب بهبودي بيماري جسمي مي شود.

● بهترين طبيب روح و مشوق ازلي و ابدي و بهترين درمان، عشق درماني و بهترين دارو ذكر و دعاست به طوري كه معالجه گراف روحي نيز معتقدند آنها وسيله اي بيش نيستند شفا و درمان از طرف خدا مي آيد.

● براي كسب آرامش روحي به طور كلي دو عمل بايد انجام داد: الف) تقويت قدرت روحي و رواني ب) دميدن روح پاك براي هدايت قدرت روحي و رواني.

● نفوذ شخصي علامت قدرت روحي و رواني است كه گاه با آرامش ظاهر موجب تقويت روحي و اعتماد به نفس خود مي شويم كه اين عمل اثر كوتاه مدت دارد كه گاه با افزاش قدر واقعي با نفوذ كلام و قدرت رفتاري بر ديگران تسلط پيدا كرده و باعث افزايش اعتماد به نفس واقعي شده كه اثر درازمدت را دارد و اگر هر دو با هم باشد بهتر است زيرا موجب آرامش رواني دائمي مي شود.

● انتقال آرامش به دو صورت ميسر مي شود. الف) ارادي: با ايجاد تمركز فكر و دعا و … ب) غير ارادي الگوهاي مغزي و احساسات يكسان انتقال آرامش از طريق انرژي رواني انجام پذير است و ربطي به بُعد مكان و زمان ندارد اين انتقال از نوع روحاني و معنوي است.

● بعد از سير صعودي در تكامل انسانيت و قرب به خداوند رفته رفته انرژي روحي و رواني او در جهت صفات پسنديده و اخلاقي قوت مي گيرد و در همين اثناء ميزان انرژي و رنگ هاله به شكل بهتر تغيير پيدا مي كند و به رنگ هاي آبي، سبز و سفيد در مي آيد، به طوري كه رنگ هاله علما و ائمه سفيد است و موجب درخشش و روحانيت چهره آنها نيز مي شود و با دور شدن از خداوند هاله سياه شده و رنگ چهره نيز از حالت درخشندگي خارج شده و به تيرگي مي گرايد.

● برترين قوه عشق پاك است، عشق آلودگي هاي دروني را مي زدايد و موجب تسكين روح شده و موجب پيوند با خدا گشته و با ايجاد وحدت آرامش اعجاز انگيزي تمام وجودمان را فرا مي گيرد.

● از ديدگاه عرفان درد به خودي خود معنا ندارد. درمان درد، درمان نفس بيمار است براي رسيدن به آرامش بايد نفس بيمار خود را معالجه كنيم و از طرفي از هوي و هوس ها دور شويم وگرنه آرامش روحي ميسر نخواهد شد بايد از روح پليد دوري جوييد و به روح پاك و مقدس عرفاني برسيم.

● براي معالجه نفس بيمار بايد هر دم مراقب حال و هواي خود باشيم تا افكار پليد نفوذ پيدا ننمايد براي اين منظور بايد دائم ذكر بگوييم و به روح ملكوتي پيوند بخوريم و به آرامش حقيقي برسيم و براي مراقبه كلاسيك يا مديتيشن مي توانيم در محلي ساكت، راحت و صاف و كشيده بنشينم و خيلي آرام و موزون و كشيده ذكري را بر زبان جاري كنيم و بعد از دقايقي از يك احساس آرامش بايد هميشه در هر حال مصلحت و مشيت خداوند را سر لوحه كارهايمان كرده و به آن رفتار كنيم.
منبع:طب مکمل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در آرامش

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *