قاون جذب و تجسم خلاق

قاون جذب و تجسم خلاق
یکی از بزرگترین رازها و قوانین کائنات قانون جذب است که با به کارگیری آن می توان به تمام هدف ها و آرزوهایمان دست یابیم . قانون جذب می گوید که به هر چیزی که فکر کنیم آن را به سمت خود جذب می کنیم . در واقع افکار ما دارای فرکانسی از انرژی هستند که بر پدیده های اطراف ما تأثیر گذاشته و همانند آنچه در ذهن داریم به سمت ما جذب می کنند و این بسیار جالب است یعنی اینکه ما با تجسم خلاق ذهن خود می توانیم آرزوها و هدف های خود را به واقعیت تبدیل کنیم .

شاید بپرسید این پدیده چگونه اتفاق می افتد ؟

واقعیت این است که اندیشه های ما دو چیز را تحت تأثیر خود قرار می دهند :

* اولی ضمیر ناخودآگاه و درون ماست

*دومی محیط پیرامون ماست

گفتیم که هر چیزی در این جهان هستی از جنس انرژی است و نیز گفتیم که افکار و اندیشه های ما موادی از جنس انرژی هستند که با فرکانس بسیار بالا در حالا ارتعاش هستند و به خاطر بالا بودن ارتعاش آنها در دامنه حواس پنجگانه ما نیستند ولی وجود دارند و ضمیر ناخودآگاه ما و شرایطی محیطی ما این انرژی ها را درک می کنند .

به عنوان مثال زمانی که ما بر یک پدیده ای مثل کسب ثروت می اندیشیم:

اول : انرژی این اندیشه باعث تغییرات در ضمیر ناخودآگاه ما و در نتیجه شکوفا شدن ایده ها و خلاقیت و استعدادهای درونی ما برای کسب آن ثروت می شود .

دوم : اینکه این انرژی به کل کائنات منتشر شده است و تمام شرایط محیطی ما شروع به آماده شدن برای کسب آن ثروت می شود و کل کائنات برای رسیدن ما به آن ثروت بسیج می شوند .

پس افکار ما هم بر خود و هم بر محیط ما تأثیر گذاشته و با هماهنگی بین این دو آن پدیده خلق می شود . واقعاً که راز شگفت انگیزی است . انسان اشرف مخلوقات است و جانشین خداوند بر روی زمین است و اگر به قدرتهای الهی درون خویش پی ببرد خواهد دانست که هیچ چیز در این جهان هستی برای قدرت اعجاب انگیز اندیشه انسان غیرممکن نیست .

همه چیز برای ما امکان پذیر است اگر به قدرت تجسم خلاق و قانون جذب پی ببریم . بکارگیری این قانون که : « افکار و اندیشه های ما پدیده های زندگی ما را خلق می کنند » به قدری ساده است که اکثر افراد در ابتدای کار قدرت آن را باور ندارند و به این قانون شک می کنند و متأسفانه طبق این قانون شک و تردید به ما خیانت می کند و همان چیزی در زندگی ما خلق می شود که آن را باور داریم ، چه تردیدها باشد و چه ایمان و یقین ، فرق نمی کند در هر صورت همان چیزی را خواهیم دید که باور داریم . در مورد نحوه استفاده از قانون جذب و تجسم خلاق بایست گفت که آیا با اندیشه تنها انرژی لازم برای خلق آن را تولید کرده و آن پدیده را خلق می کنیم ؟ در جواب باید گفت که اندیشه ما محصول ذهن ماست و برای اینکه این اندیشه دارای ارتعاش خلاق در جهان هستی شود لازم است که ما این اندیشه را با تمام وجود احساس کرده و آن را به کائنات مخابره کنیم . احساسات محصول دل ما می باشد و اندیشه ما محصول ذهن ماست ، در اینجا باید هماهنگی بین احساسات و افکار ما برقرار شود یعنی آنچه در ذهن می اندیشیم آن را در دل نیز احساس کنیم و در این لحظه اوج انرژی خلق آن اندیشه پدید می آید و کائنات بلافاصله آن پدیده را به ما هدیه می دهد .

مثلاً اگر در ذهن فکر ثروتمند شدن را داریم باید با جان و دل خویش نیز ثروتمند بودن را احساس کنیم و کافی است به احساس ثروتمند بودن خود تداوم بدهیم تا آن ثروت در زندگی مان پدیدار شود . این قانون در عین سادگی ، شاید دور از ذهن و انجام آن نیز سخت باشد ! چگونه من بدون اینکه پولی داشته باشم احساس ثروتمند بودن را داشته باشم ! شاید هم این کار به نظر خیلی ها احمقانه و مسخره باشد و شاید حتی با منطق و عقل ما نیز جور در نیاید . اما همیشه رازها و راه حل های زندگی گاهی دور از ذهن و پیش پا افتاده است . به شما دوستان توصیه می کنم در این مورد شما هرگز فریب منطق ذهن خود را نخورید چون ذهنیت ما همیشه خلق یک پدیده بزرگ را بعد از رنج فراوان جسم مان منطقی می داند . جالب است بدانید که دو نوع قدرت وجود دارد :

1- قدرت جسم و 2- قدرت ذهن .

قدرت جسم محدود و در حد پایین است اما قدرت اندیشه ها بسیار بالا و نامحدود است .

قانون جذب و خلق پدیده های مختلف و اهداف بزرگ توسط آن با قدرت تفکر صورت می گیرد و قدرت جسم مانند خدمتکاری برای قدرت اندیشه ها کار می کند و متأسفانه این جزو تعاریف و افکار محدود کننده ذهن ماست که فکر می کنیم پول زیاد در برابر کار بسیار سخت بدست می آید و یا اینکه آرزوهایی که تصور می کنیم ، محال است و ما در حد آنها نیستیم . اینها همه تفکرات اشتباه ذهن ماست . به یاد داشته باشید هر چیزی را که بتوان آرزو کرد قابل دست یافتن است زیرا خود آرزو یعنی رسیدن و آرزو متعلق به انسانهاست و جانداران دیگر قدرت آرزو کردن را ندارند . انسان هر آرزو و هدفی که داشته باشد و با افکار و احساسات خود آن را باور داشته باشد در کسری از زمان به آن دست خواهد یافت . از قدرت های ویژه انسان تجسم خلاق او می باشد که توسط آن می تواند هر آنچه در ذهن تجسم کند در محیط بیرونی خلق شود . ما باید از این ویژگی برتر در جهت دستیابی به تمام اهداف و آرزوهای خود بهره گیری کنیم . خداوند جهان هستی را برای انسان مسخر کرده است و کل کائنات منتظر فرمانبرداری از افکار و احساسات انسانها هستند ولی متأسفانه اکثر انسانها از این راز بزرگ غافلند و همیشه به چیزهایی که دوست ندارند و نمی خواهند مثل بیماری و فقر و مشکلات می اندیشند و دائماً آنها را به زندگی خود جذب می کنند و بدتر از همه اینکه آنها را به حساب خداوند می گذارند در صورتی که خواست خداوند بهترین های این جهان هستی برای عشق خود ، یعنی انسان است خداوند هیچگاه چیز بدی را برای بندگانش نمی خواهد .
منبع :ghodratezehneman

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *