قدرت احساس و عمل

هرچه را بتوانی حس کنی،  همان را می‌توانی دریافت کنی

همه چیز در کائنات مغناطیسی است و هر چیزی فرکانسی مغناطیسی دارد. احساسات و افکار تو هم فرکانس‌های مغناطیسی دارند. احساس خوب به این معناست که تو روی فرکانس مثبت عشق قرار داری.

احساس بد یعنی تو روی فرکانس منفی قرار داری. هر آنچه احساس کنی، خوب یا بد، فرکانس تو را مشخص می‌کند و تو مثل آهن‌ربا افراد، رویدادها و شرایطی را که روی فرکانسی مشابه قرار دارند، به سوی خود جذب می‌کنی.

اگر تو احساس شور و شوق کنی، فرکانس شور و شوقت، افراد، موقعیت‌ها و رویدادهای پراشتیاق را جذب می‌کند. اگر تو احساس ترس و دلهره کنی، فرکانس تو افراد، موقعیت‌ها و رویداد‌هایی پر از ترس را جذب می‌کند. تو هرگز درباره‌ی فرکانسی که در هر لحظه داری، در شک و تردید باقی نمی‌مانی، چون همیشه فرکانس تو دقیقاً مطابق با احساسات خودت است! تو هر لحظه می‌توانی با تغییر نوع حالت، فرکانس خود را تغییر بدهی تا همه چیز در اطرافت تغییر کند، چون تو روی فرکانس جدیدی قرار داری.

 


                                                            

تو می‌توانی هر وضعیتی در زندگی‌ات داشته باشی و هر پیامد ممکنِ آن وضعیت می‌تواند رخ بدهد. هر پیامدی می‌تواند رخ بدهد، چون تو می‌توانی هر نوع احساسی در مورد شرایط خود داشته باشی.

یک ارتباط می‌تواند روی فرکانس شادی، مسرت، شور و شوق، رضایت و هر حال خوبی باشد. یک ارتباط همچنین می‌تواند روی فرکانس ملالت، کلافگی، نگرانی، آزردگی، افسردگی و هر نوع حال بدی باشد. هر نوع پیامدی از آن ارتباط می‌تواند رخ بدهد! چگونگی احساس توست که دقیقاً هر آنچه را در آن ارتباط رخ می‌دهد، تضمین می‌کند.

هر نوع احساسی که درباره‌ی آن ارتباط داشته باشی، دقیقاً همان را دریافت می‌کنی. اگر بیشتر مواقع درباره‌ی ارتباطت احساس شادی کنی، از خودت عشق ساطع می‌کنی و عشق و لذت را از طریق آن ارتباط دریافت خواهی کرد، چون تو روی فرکانس عشق قرار داری.

«تغییر احساس تغییر سرنوشت است.»

نویل گودارد (1972-1905) – بنیان گذار تفکر نوین

 

منبع " کتاب قدرت با ترجمه استاد آرام "

انتشارات موسسه تجسم خلاق

www.aram24.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در قدرت

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *