قدرت روند خلق

قدرت روند خلق

آن را مجسم کن . آن را احساس کن. آن را دریافت کن .

1- تجسم کردن

برای تمرکز روی خواسته‌ات و تجسم آن، از ذهنت استفاده کن. تجسم کن که خواسته‌ات با خودت است. تجسم کن که با خواسته‌ات کاری انجام می‌دهی. تجسم کن که به خواسته‌ات رسیده‌ای.

2- احساس کردن

در همان زمانی که تجسم می‌کنی، باید نسبت به آنچه آن را تجسم كرده‌اي، احساس عشق کنی. باید تجسم کنی که به خواسته‌ات رسیده‌ای. باید انجام دادن کاری در ارتباط با خواسته‌ات را تجسم و احساس کنی. باید رسیدن به خواسته‌ات را تجسم و احساس کنی.

تجسم، تو را به هر آنچه می‌خواهی متصل می‌کند. تجسم خواسته‌ات و احساس عشق، نیروی مغناطیسی ایجاد می‌کند و این نیروی مغناطیسی، خواسته‌ات را به سوی تو می‌کشاند. این نیرو نقش تو را در فرایند خلق کامل می‌کند.

3- دریافت کردن

نیروی عشق از طریق نیرویی طبیعی، مرئی و نامرئی، کار می‌کند تا تو را به خواسته‌ات برساند. این نیرو با استفاده از شرایط، رویدادها و افراد، هر آنچه دوست داری نصیبت می‌کند.

 

 

هر آنچه که مي‌خواهي داشته باشی، باید از صمیم قلب بخواهی. خواسته یعنی عشق. تا وقتی برای خواسته‌ات اشتیاق شدید و سوزان نداشته باشی، قدرت کافی برای مهار نیروی عشق نخواهی داشت. تو باید برای هر آنچه می‌خواهی، میل و اشتیاقي شدید داشته باشی، همچون ورزشکاری که به ورزش اشتیاقي شدید دارد، نقاشی که به طراحی و نقاشی میلي شدید دارد. خواسته‌‌ات باید از ته قلب باشد، چون میل شدید یعنی احساس عشق و تو باید برای دریافت هر آنچه دوست داری، از خود عشق ساطع کنی.

فرایند خلق برای هر آنچه دوست داری در زندگی داشته باشی، هر کاری که دوست داری در زندگی انجام دهی و هر آنچه دوست داری در زندگی بشوی، یکسان است. عشق از خود ساطع کن تا عشق دریافت کنی. آن را تجسم کن. آن را احساس کن. آن را دریافت کن.

به هنگام استفاده از فرایند خلق، تجسم و احساس کن که آنچه را دوست داری، از قبل داری. هرگز ذهنت را از این حالت منحرف نکن، چون قانون جذب هر چیزی را که به آن بدهی، کپی می‌کند. پس همین حالا مجسم و احساس کن که به خواسته‌ات رسیده‌ای.

اگر دوست داری وزن کم کنی، با تجسم و احساس اینکه اندام متناسبی داری و به وزن دلخواهت رسیده‌ای، عشق از خودت ساطع کن. نه اینکه هر روز تجسم و احساس کنی که چاق هستی. اگر دوست داری سفر کنی، به جای اینکه هر روز تجسم کنی که پول برای سفر نداری، با تجسم و احساس اینکه در سفر هستی، عشق از خودت ساطع کن. اگر دوست داری در ورزش، بازیگری، آوازخوانی، یادگیری آلات موسیقی، سرگرمی یا در حرفه‌ات پیشرفت کنی یا هر آنچه دوست داری باشی، عشق از خودت ساطع کن و رسیدن به آن مرحله را هم‌اکنون تجسم و احساس کن. اگر دوست داری از زندگی زناشویی بهتری برخوردار باشی یا رابطه‌ات با همه خوب باشد، با تجسم و احساس اینکه هم‌اکنون به خواسته‌ات رسیده‌ای، عشق از خودت ساطع کن.

«ایمان باور هرآن چیزی است که نمی‌توانی آن را مشاهده کنی و پاداش این ایمان، مشاهده‌ی آن است.»

سنت آگوستین هیپو (430 تا 354) … عالم الهیات و اُسقف

وقتی کار با روند خلق را شروع می‌کنی، شاید دوست داشته باشی که با جذب چیزی غیرعادی شروع کنی. وقتی مخصوصاً همان چیز غیرعادی را جذب می‌کنی، وقتی آن را دریافت می‌کنی، دیگر در مورد قدرت خودت هیچ شک و تردیدی برایت باقی نمی‌ماند.

زن جوانی با انتخاب جذب گلی به‌خصوص، یک گل شیپوری سفید، شروع کرد. او تجسم کرد که گل را در دست گرفته است و آن را بو می‌کند و داشتن گل شیپوری را با تمام وجود احساس کرد. دو هفته بعد که برای شام به خانه‌ی دوستش رفت، دسته‌ای گل شیپوری سفید در وسط میز قرار داشت، دقیقاً به همان رنگ و همان شکلی که او تجسم کرده بود. او از دیدن گل‌های شیپوری ذوق‌زده شده بود اما در مورد تجسم آن گل با دوستش سخنی به میان نیاورد. وقتی آخر شب می‌خواست از خانه‌ی او بیرون بیاید، دختر دوستش بی‌مقدمه یک شاخه گل از گلدان برداشت و آن را به دست او داد.

«تجسم شروع فرایند خلق است. خواسته‌ات را تجسم کن، برای تجسم خود، قصد و اراده داشته باش تا سرانجام آنچه را قصد کرده‌ای، خلق کنی.»

جورج برنارد شاو (1950-1856) … نمایشنامه‌نویس برنده‌ی جایزه‌ی نوبل

 

منبع " کتاب قدرت با ترجمه استاد آرام "

انتشارات موسسه تجسم خلاق

www.aram24.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در قدرت

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *