راز متافیزیک و انرژی درمانی چیست؟

متافیزیک و انرژی درمانی – براي فرمول بندي کردن،حس ترکيبي از متافيزيک و مشابه درماني (هميوپاتي) حاصله از (ميدان هاي الکترومغناطيسي)؛ در موجودات زنده و در بدن انسان؛ تاثیرات متافیزیک و انرژی درمانی ميتوان دريافت که از آنجاي که انتشار جريان هاي الکتريکي در بدن انسان به يک حقيقت علمي تبديل شده. اين جريان ها در مسير سيستم عصبي حرکت مي کنند، يکي از راه هاي خود تنظيمي بدن براي رسيدن به تعادل و هماهنگي لازم محسوب مي شوند.

مسیر حرکت سیستم عصبی و تأثیر آنها در شفا بخشی

اگر متافیزیک و انرژی درمانی را به لحاظ علمی بخواهیم توضیح دهیم به عبارت ديگر پيام هاي عصبي که از مغز منشاء مي گيرند، از طريق سيستم عصبي که با تمامي بافتهاي بدن در ارتباط مي باشد به کلية اعضا و اندامها رسيده و موحب تنظيم فعاليت هاي بدن مي شوند. از سوي ديگر الکتريسيتة قلب نيز توسط پلاسماي خون و از راه عروق و مويرگ هاي خوني به ساير قسمت هاي بدن منتشر مي گردد اين جريان ها نه تنها در داخل سلول ها بلکه در اطراف همة سلولهاي بدن انتشارمي يابند به همين ترتيب، کريستال هاي مايع درون سلولهاي بدن انسان نيز به طور مداوم در حال توليد جريانهاي الکتريکي همگرايي مي باشند که همانند ليزر، فرکانسهاي حاصله از آنها در محدودة مشخصي قرار دارد.

اين ارتعاشات ليزر مانند قادرند علاوه بر حرکت در درون بدن، به محيط اطراف نيز منتشر مي شوند از آنجا يکه سلولهاي مغزي توسط امواج مغزي کنترل مي شود با تأثير بر جريانهاي الکتريکي، مستقيماً‌ در فرايند شفا بخشي دخالت دارد . هرگاه يکي از قسمتهاي بدن دچار آسيب مي گردد،

توجیه علمی برای متافیزیک و انرژی درمانی

سيستم پري نوريال در آن موضع خاص، نوعي پتانسيل الکتريکي به وجود مي آورد که اولاً بدن را نسبت به آسيب وارده آگاه مي سازد و ثانياً‌ سلولهاي بازسازي کننده نظير گلبولهاي سفيد خون، فيبرو بلاستها را به محل مورد نظر جذب مي نمايد و در نهايت همگام با ترميم يافتن ضايعه، پتانسيل الکتريکي موضع نيز تغيير مي يابد.

هنگامي که جريان الکتريکي از داخل يک جسم هادي الکتريسيته عبور مي کند، يک ميدان مغناطيسي در اطراف آن جسم تشکيل مي گردد. به همين نحو ،‌ جريانهاي الکتريکي که در درون بدن انسان در حرکت مي باشند مغز و کلية ارگانهاي بدن نيز داراي ميدانهاي بيومغناطيسي مخصوص به خود هستند که آنها را احاطه نموده و با يکديگردر تعامل مي باشند.

اما در شرايط بيماري ، اين فرکانس دچار تغييرمي شود. مجموعة تمامي ميدانهاي بيومغناطيسي بدن، تشکيل يک ميدان بيومغناطيسي تجمع يافتة بزرگ را مي دهد که بدن انسان را احاطه مي نمايد و انسان با ميدانهاي مشابه در اطراف او نظير ميدان هاي بيومغناطيسي ساير انسانها در تعامل ” متقابل “است (متافیزیک و انرژی درمانی).

ميدان بيومغناطيسي يک فرد هم قادر است از طريق فرايند القاء،‌ تأثيراتي را بر روي ميدان مغناطيسي فرد ديگر چه از نظر ذهني _ رواني و چه از لحاظ جسمي، بگذارد. آگاهي از اين اصل وجود يک انسان به محدودة پوست او ختم نمي شود بلکه به فضاي اطراف او نيز گسترش مي يابد.

توجیه علمی برای متافیزیک و انرژی درمانی
توجیه علمی برای متافیزیک و انرژی درمانی وجود داشته و به اثبات رسیده است

ميدان مغناطيسي حاصل از دستان يک فرد شفاگر

تا بحال همه ما هنگامي که حضور فرد ديگري را بدون ديدن او در نزديکي خودمان احساس کرده ايم،‌ بر اين واقعيت صحه گذاشته ايم، اما امروزه اين مقوله به عنوان يک اصل علمي پذيرفته و ثابت شده است. دستها نيز توسط ميدان مغناطيسي مخصوص به خود احاطه مي شوند.

بررسي ميدان مغناطيسي حاصل از دستان يک فرد شفاگر در حين انجام درمان نشان مي دهد که اين ميدان به وضوح قوي تر از ميدان مغناطيسي دستان افراد معمولي است . پاره اي از شواهد حاکي از اين است که ساير فرمهاي انرژي به غير از نوع بيومغناطيسي‌ نظير امواج مادون قرمز ،‌ مايکروويو و بعضي ديگر از پرتابهاي فوتوني ‌نيز از دستها خارج شده، تأثيرات درماني خود را در سيستمهاي بيولوژيک بدن به دنبال دارد. اين دستاورد با تئوري متافيزيکي (و کل نگر) رايج مبني بر اينکه بيماري ابتدا در هالة انرژي يا ميدان بيو مغناطيسي انسان ايجاد شده و سپس در جسم فيزيکي بروز مي کند ، کاملاً هماهنگ و مطابق است.

متافیزیک و انرژی درمانی نشان می دهد، هنگامي که شفاگر، دستان خود را به منظور درمان در مجاورت يک عضو غير سالم قرار داده ،‌ شروع به شفابخشي مي کند ، ميدانِ مغناطيسي خارج شده از دستان او که به مراتب قويتر از ميدانِ مغناطيسي حاصل از عضو بيمار مي باشد، با دربرداشتن فرکانسهاي طبيعي و سلامت بخش مورد نياز آن عضو، تأثير درماني خود را آغاز مي کند و نهايتاً‌ با مکانيسمِ القايي، فرکانسِ طبيعي را به عضو بيمار بازمي گرداند.

اين تنظيمِ فرکانس، به نوبة خود بر جريانهاي الکتريکي سلول ها و سيستمِ عصبي عضوِ مربوطه و همينطور فعاليتِ بيولوژيک آن عضو تأثير مي گذارد و به اين ترتيب، درمان صورت مي گيرد سرچشمة آگاهي در واقع همان منشاء اَبَر هوشيارِ درونِ وجود ماست. همة ما انسانها پتانسيلهاي نهفته اي داريم که در اکثريت افراد غير فعال است و نياز به بيدار شدن دارد مي توان در موارد بيماريهاي سخت و پيچيده ، با سرعت بيشتري به درمان بيماري پرداخت.

شفا بخشي ترکيبي از عشق، همدردي و محبت

در اين صورت شفابخشي، شامل ترکيبي از عشق ، همدردي و محبت خواهد بود که عضو آسيب ديده را هر چه بيشتر براي ترک الگوهاي قديمي و بازگشت به سلامتي تشويق مي کند وقتي به تدريج آگاهي خود را افزايش داده و عميقتر از پيش به شفابخشي خود مي پردازيم، پتانسيلي که در درونمان به عنوان يک شفاگر وجود داشته،‌ هر چه بيشتر بيدار مي شود تا جايي که ما را قادر مي سازد با ابعادي متعالي تر از ذهن اَبَرهوشيارمان ارتباط برقرار نموده، مهارت هاي والاتري را کسب نماييم.

متافیزیک و انرژی درمانی
شفا بخشي ترکيبي از عشق، همدردي و محبت

البته هنوز يک جنبه از شفا بخشي و کار فراطبيعي (معنوي) به صورت رازي بزرگ باقي مانده است بافت هاي زندة بدن که متشکل از ملکولها و اتم ها هستند،‌ مستقيماً‌ در اتصال و تأثير پذيري از تمامي نيروهاي موجود در طبيعت مي باشند. در متافیزیک و انرژی درمانی، همگام با تکامل موجودات زنده، نيروهاي مختلف، اعم از نيروهاي شناخته شده و نيروهاي مرموز و ناشناخته برا ي عملکرد بدن با يکديگر ترکيب شده اند و طبيعتاً‌ براي درک عميق ترين و مرموز ترين نيروهاي کيهاني به ما عطا خواهد شد .

اين شانس براي ما وجود دارد که همگام با پيشرفت تحقيقات علم بشري در مورد شفاگري و عوالم روحي ،‌ کشفيات حيرت آوري به وقوع بپيوندد که با گسترش آگاهي ذهن ما انسانها،‌ تحولي متعالي را براي ادامة حيات بر روي کرة زمين برايمان به ارمغان آورد.

 

?چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟?

 

شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند.شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری می باشد (آنلاین) برگزار می شود.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *