مدتیشن برای پرورش توانایی روشن شنوایی

مدتیشن برای پرورش توانایی روشن شنوایی
در روشن شنوایی ، در واقع کالبد روحی از حس شنوایی خود استفاده می کند. از آنجایی که انسان روحی است ساکن در جسمس از گوشت و خون ، قادر است با هر یک از حواس پنج گانه روح ارتباط بر قرار کند و از این حواس در زندگی روزانه بهره بگیرد.در حقیقت این مراقبه به افراد کمک می کند که آماده و گوش به زنگ باشند تا پیام های روحی رفتگانی که دوستشان دارند و همچنین پیام های راهنمای روحی و اساتید معنوی را بشنوند.

·اتاقی را بیابید که تحت هیچ شرایطی مورد آزار قرار نگیرید.

·اتاق را تاریک کنید ، یا لامپ بسیار کوچکی روشن کنید تا نوری کاملاً طبیعی داشته باشید.

·در وضعیتی راحت و آزاد دراز بکشید یا بنشینید.

به آرامی و عمیقاً شروع به نفس کشیدن کنید. بگذارید تنفستان ، ریتمی موزون و آهنگین به خود بگیرد.

·چاکرای تاج را همچون توپ نوری بزرگی مجسم کنید. توجه داشته باشید که حدود ۳۰ سانتی متر از جایی که قرار گرفته اید ، فاصله داشته باشد.

·چاکرای چشم سومتان را نیز همچون توپ نوری کوچک تری مجسم کنید. تجسم کنید که این توپ مرتباً در حال بسط و گسترش است و در نهایت با چاکراهای گلو و تاجتان ادغام می شود.

·چاکرای گلو را همچون توپی نورانی مجسم کنید که رو به بزرگ شدن است تا جاییکه با چاکرای قلبتان در می آمیزد. اکنون چاکرای قلب را همچون توپ بزرگ تری از نور مجسم کنید که حجیم می شود و دیگر بخش ها را در بر می گیرد و در نهایت در بالای سرتان تبدیل به یک هرم می شود.

·حال به این هرم که مرتباً در حال بزرگ شدن است نگاه کنید تا اینکه کل وجودتان را در بر گیرد. سپس بنگرید که این هرم تا جانب پروردگار بزرگ می شود.

·اکنون از طریق ذهنتان با راهنماهای روحی خود و یا اشخاصی که دوستشان دارید ارتباط بر قرار کنید و از آنان درخواست کنید تا با شما صحبت کنند. بنشینید و به آرامی و با ذهنی خالی منتظر بمانید.

·پس از مکالمه تان ، ببینید که این هرم کوچک می شود. چاکراهایتان را ببندید و دوباره به هوشیاری باز گردید.

یادداشت : آنان از سه طریق ارتباط بر قرار خواهند کرد : ۱ – در درون سر شما ، و با صدایی شبیه به صدای خودتان و یا صدایی آشنا : ۲ – در درون سر شما و به صورت افکار و رویاها؛ ۳ – با صدایی خارج از شما و با کلماتی ساده. تمامی اینها بسته به آن است که چه تجربه ای برای شما مناسب تر و مفید تر خواهد بود

منبع:http://agahyebartar.blogfa.com/

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *